ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114327
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
رقابت‌های ورزشی بسیج؛ گرمابخش شهرها و روستاها

رقابت‌های ورزشی بسیج؛ گرمابخش شهرها و روستاها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج و در راستای برگزاری المپیاد ورزشی، مسابقات جودو و پتانک در ورزشگاه شهدای مدافع حرم شاهرود برگزار شد. در مسابقات جودوی گرامیداشت شهدای مدافع حرم، تیم‌هایی از استان سمنان و گلستان به مدت یک روز با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج و در راستای برگزاری المپیاد ورزشی، مسابقات جودو و پتانک در ورزشگاه شهدای مدافع حرم شاهرود برگزار شد.

در مسابقات جودوی گرامیداشت شهدای مدافع حرم، تیم‌هایی از استان سمنان و گلستان به مدت یک روز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم شاهرود قهرمان شد.

در این مسابقات، دنیا آقایی کاپیتان تیم ملی جودوی بانوان به‌عنوان میهمان ویژه حضور داشت.

برگزاری مسابقات 6 رشته ورزشی در شاهرود

مسابقات پتانک در مجموعه ورزشی شهرداری شاهرود با حضور بازیکنان این رشته در قسمت بانوان و آقایان برگزار شد و از نفرات برتر این مسابقات تقدیر به عمل آمد.

همچنین مسابقات ووشو، کبدی، فوتسال، فوتبال و والیبال به‌صورت هم‌زمان در قالب المپیاد بزرگ ورزشی شاهرود برگزار شد و تیم‌ها و نفرات برتر آنها مورد تقدیر قرار گرفتند.

این المپیاد ورزشی به همت کانون بسیج ورزشکاران و تربیت‌بدنی سپاه ناحیه شاهرود و همکاری اداره ورزش و جوانان و شهرداری شاهرود در گرامیداشت چهل‌سالگی بسیج در حال اجراست.

برگزاری مسابقات فوتسال بسیج محلات شاهرود

در گرامیداشت هفته بسیج و به همت تربیت‌بدنی حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابی‌طالب (ع) سپاه ناحیه شاهرود، مسابقات فوتسال جام بسیج با حضور هشت تیم در سالن ورزشی مالک اشتر برگزار شد.

در پایان، تیم ولی‌عصر (عج) عنوان قهرمانی و جایزه پنج میلیون ریالی را از آن خود کرد و تیم صاحب‌الزمان (عج) نایب‌قهرمان شد.

ترویج فرهنگ بسیج می‌تواند قهرمانان ارزشی را به جهان معرفی کند

ابوذر مطهری، فرمانده بسیج مساجد و محلات علی (ع) شاهرود در اختتامیه این مسابقات، هدف از برگزاری این جام را گرامیداشت چهل‌سالگی بسیج و ترویج فرهنگ ورزش همگانی و قهرمانی عنوان کرد.

وی افزود: یک بسیجی هم در پرورش جسم و هم روح باید تلاش کند و این مسابقات در راستای پرداختن به جسم در کنار روح برای تعالی همه‌جانبه بسیجیان برگزار شد.

برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال جام بسیج

مسابقات چهارجانبه والیبال و فوتسال در گرامیداشت هفته بسیج در روستای بدشت شاهرود برگزار شد.

در گرامیداشت هفته بسیج، مسابقات ورزشی چهارجانبه در رشته‌های والیبال و فوتسال به همت پایگاه قائم آل محمد (عج) حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان و پایگاه اخلاص حوزه بسیج ادارات الحدید شهرداری شاهرود در سالن ورزشی شهدای روستای بدشت برگزار شد.

در این مسابقات یک روزه، تیم‌هایی از پایگاه قائم آل محمد (عج) و دهیاری بدشت، شهرداری شاهرود، نیروی انتظامی و آتش‌نشانی شاهرود شرکت داشتند.

یکی از عرصه‌های حضور بسیج، ورزش و ترویج آن در جامعه است

در افتتاحیه این مسابقات، فرمانده بسیج مساجد و محلات نجف اشرف، شهردار شاهرود و فرماندهی نیروی انتظامی شاهرود و هیئت همراه حضور داشتند.

سرهنگ محمد خوش‌قدم، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: یکی از عرصه‌های حضور بسیج، ورزش و ترویج آن در جامعه است و در این راستا، ترویج فرهنگ بسیج می‌تواند قهرمانان ارزشی را به جهان معرفی و این الگو را در میادین بین‌المللی به ظهور برساند.

در پایان این مسابقات به تیم‌های برتر در رشته‌های فوتبال و والیبال کاپ قهرمانی، لوح تقدیر و هدیه اهدا شد.

برگزاری مسابقه‌های تیراندازی در شاهرود

آموزش و مسابقه تیراندازی با سلاح شبیه‌ساز کلاشینکف به همت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود در گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.

در گرامیداشت جشن چهل‌سالگی بسیج و به همت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) آموزش و مسابقات تیراندازی با سلاح کلاشینکف ویژه حلقه‌های نوجوان پایگاه‌های بسیج خواهران در سالن شهدای مدافع حرم گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود برگزار شد.
در این برنامه، بیش از ۵۰ دختر حضور یافتند و ضمن آموزش به‌کارگیری و تیراندازی با سلاح در اتاق شبیه‌ساز به تیراندازی پرداختند.
هدف از این برنامه، گرامی داشت هفته بسیج و حفظ و انسجام بسیجیان عنوان شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن