ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114335
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۳:۱۹
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدا قهرمانان واقعی ایران اسلامی/ لزوم الگوگیری نسل جوان از شهداء

شهدا قهرمانان واقعی ایران اسلامی/ لزوم الگوگیری نسل جوان از شهداء

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس اردبیل، حسن نوری شامگاه گذشته در یادواره شهدای محله شهید باکری با اشاره به مجاهدت‌ها و ایثارگری شهدا و رزمندگان ، اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و امنیت، آسایش و آرامش امروز ما مرهون خون شهداست و همه باید قدردان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس اردبیل، حسن نوری شامگاه گذشته در یادواره شهدای محله شهید باکری با اشاره به مجاهدت‌ها و ایثارگری شهدا و رزمندگان ، اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و امنیت، آسایش و آرامش امروز ما مرهون خون شهداست و همه باید قدردان خانوادهای شهدا باشیم.

وی شهدا را قهرمان واقعی ایران اسلامی دانست و افزود: شهدا باید به‌عنوان الگو و قهرمانان واقعی به نسل جوان کشور معرفی شوند.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد با اشاره به جایگاه و نقش شهداء در پیشرفت و تعالی نظام اسلامی تصریح کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی در جهان به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری به‌دست آمده است.

نوری تصریح کرد: در طول تاریخ هر جنگی که در کشور رخ داد قسمتی از ایران جدا شد اما در دوران هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی جدا نشده است.

وی اولین مولفه‌ پیروزی رزمندگان ایران اسلامی را ایمان به خداوند دانست و گفت: الگوی رزمندگان دوران دفاع مقدس شهدای کربلا بودند که با بصیرت و آگاهی راه خود را انتخاب کردند.

رییس ستاد گرامی‌داشت هفته بسیج شهرستان پارس آباد برگزاری یادواره‌های شهدا را نیاز امروز کشور عنوان کرد و گفت: با توجه به نیاز جامعه برای الگوبرداری از قهرمانان و اسوه‌های حقیقی، برگزاری چنین یادواره‌هایی موجب گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

وی حضور مردم شهرستان پارس آباد در راهپیمایی اقتدار و امنیت ملی در حمایت از امنیت و رهبری را نشان بصیرت و آگاهی مردم دانست و گفت: این راهپیمایی باشکوه دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید کرد و بصیرت ملت ایران را نشان دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن