ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 114395
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱:۳۲
  • 123 بازدید
  • ارسال توسط :
بیش از ۱۵ حمله هوایی به یمن از سوی جنگنده‌های متجاوز سعودی

بیش از ۱۵ حمله هوایی به یمن از سوی جنگنده‌های متجاوز سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی ۱۱ مرتبه فرودگاه شهر الحدیده و جزیره کمران واقع در شمال این شهر در غرب یمن مورد حمله قرار دادند. شبکه تلویزیونی العالم نیز به نقل از خبرنگار خود در […]

بیش از ۱۵ حمله هوایی به یمن از سوی جنگنده‌های متجاوز سعودیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی ۱۱ مرتبه فرودگاه شهر الحدیده و جزیره کمران واقع در شمال این شهر در غرب یمن مورد حمله قرار دادند.

شبکه تلویزیونی العالم نیز به نقل از خبرنگار خود در یمن اعلام کرد جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بیش از ۱۵ حمله به مناطق مختلفی، چون جزیره کمران، صلیف و راس عیسی در الحدیده داشته اند که این حملات، شهدا و مجروحانی برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: نخست‌وزیر یمن: تسلیم شدن در برابر اشغالگران هرگز گزینه ما نبوده است

پیش‌تر، اما عبدالمحسن الطاووس، دبیر کل شورای اداری و هماهنگی امور انسانی یمن در مصاحبه با شبکه المسیره با اشاره به اینکه کمک‌های انسانی که سازمان‌های وابسته به سازمان ملل در یمن توزیع کرده‌اند از ۷ درصد از کل کمک‌هایی که قرار بوده است توزیع کنند بیشتر نیست، این سازمان‌ها را به مخالفت با چارچوب‌های قانونی جمهوری یمن متهم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن