ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114403
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۶:۱۵
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
استاندار ایلام عضو شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت کشور شد

استاندار ایلام عضو شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت کشور شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، در حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام با حفظ سمت به عضویت شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت کشور منصوب شد. متن حکم وزیر کشور به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، در حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام با حفظ سمت به عضویت شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت کشور منصوب شد.

متن حکم وزیر کشور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای قاسم سلیمانی دشتکی
استاندار محترم ایلام
سلام علیکم
به استناد مصوبه شماره ۲۰۶/۹۳/۱۱۸۵۲ مورخ ۱۳۹۳/۹/۵ شورای عالی اداری درخصوص شورای راهبری توسعه مدیریت در دستگاه های اجرایی و در راستای اجرایی نمودن سیاست های کلی نظام اداری – ابلاغی مقام معظم رهبری – و نقشه راه اصلاح نظام اداری و همچنین فراهم نمودن اجرای تکالیف و وظایف مقرر در قانون مدیریت خدمات کشوری و با عنایت به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم بعنوان عضو شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت کشور منصوب می شوید.
توفیق روز افزون شما را در انجام تکالیف قانونی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت خواهر رئیس جمهور

استاندار ایلام درگذشت خواهر رئیس جمهور را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام در پیامی درگذشت همشیره گرامی رئیس جمهور را تسلیت گفت

متن پیام استاندار ایلام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انالله وانا الیه راجعون
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی (دامت توفیقاته)
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

درگذشت مرحومه مغفوره “صدیقه فریدون” همشیره بزرگوارتان موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

اینجانب این مصیبت را به حضرتعالی و خاندان معززتان، تسلیت عرض کرده و از درگاه احدیت برای آن بانوی مؤمنه رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت می نمایم.

صدیقه فریدون خواهر رییس‌جمهوری روز یکشنبه پس از یک دوره بیماری، در بیمارستانی در تهران، دارفانی را وداع گفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری امروز دوشنبه به منظور شرکت در آیین تشییع، خاکسپاری و ختم همشیره خود از طریق فرودگاه وارد سمنان می شود.

آیین تشییع و خاکسپاری مرحومه صدیقه فریدون، خواهر رییس جمهوری، امروز ساعت ۱۵ از مسجد جمعه تا وادی السلام شهر سرخه برگزار می‌شود. همچنین آیین ختم نیز امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدا سرخه با حضور رییس جمهوری پیش بینی شده است.
 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن