ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114430
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۱۸
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
دستاوردهای صنعت هسته‌ای ایران در بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود

دستاوردهای صنعت هسته‌ای ایران در بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود

– اخبار استانها – سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با  تاکید بر توجه به احیاء و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: احیاء ارزش‌ها، آثار و برکات خون پاک شهیدان از رسالت‌های مهم جامعه اسلامی است که در این راستا برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات […]

– اخبار استانها –

سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با  تاکید بر توجه به احیاء و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: احیاء ارزش‌ها، آثار و برکات خون پاک شهیدان از رسالت‌های مهم جامعه اسلامی است که در این راستا برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات مهمی انجام شده است.

وی، از برگزاری کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای برگزاری این کنگره  2 سال پیش برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته که هماهنگی‌های مورد نظر از جمله جمع‌آوری آثار شهداء انجام شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با قدردانی از همکاری همه دستگاه‌های کشوری و لشکری در برگزاری این کنگره خاطر نشان کرد: در این راستا بیش از 50 جلد کتاب در وصف شهدای استان بوشهر تالیف شده است.

سردار رزمجو، از تالیف کتاب شعر شهداء خبر داد و بیان کرد: این کتاب در حال تالیف و به تایید کمیته محتوا ستاد کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر رسیده است.

وی با بیان اینکه 21 کمیته در برگزاری کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر فعال شده است تصریح کرد: ستاد اجرایی این کنگره به ریاست استاندار و شورای سیاست‌گذاری آن به ریاست نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تشکیل شده که در ساختار کنگره تصمیم‌گیری می‌شود و در این راستا جلسات مختلف تخصصی برگزار شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از نصب تصاویر شهدا در معابر عمومی خبر داد و افزود: با همکاری شهرداری بوشهر در بلوار ورودی شهر بوشهر تابلو تمثال شهداء نصب شده و در راستا تابلوهایی به صورت چرخشی در میادین و معابر شهر بوشهر نصب می‌شود.

سردار رزمجو  با بیان اینکه یادواره شهدا در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر برگزار شده و یا در حال برگزاری است افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری یادواره شهداء قشری در مرکز استان بوشهر انجام شده است.

وی از برگزاری یادواره شهدای دریایی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در راستای برگزاری کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر یادواره شهدای دریایی در جزیره استراتژیکی خارگ برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر در نیمه دوم دی‌ماه امسال می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ انرژی هسته‌ای ایران در بوشهر خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 2 هزار متر مربع برپا و دستاوردهای صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر برگزار می‌شود کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر با 7 اجلاسیه آغاز می‌شود کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر 25 دی‌ماه امسال برگزار می‌شود

سردار رزمجو بیان کرد: برگزاری نمایشگاه تجهیزات نظامی نیز از دیگر برنامه‌ها در راستای کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر است که به نسبت به دوران جنگ در میدان مشرف به برگزاری اجلاسیه این کنگره راه‌اندازی می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن