ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 114475
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
حملات گسترده ائتلاف سعودی به غرب یمن صدای سازمان ملل را هم درآورد

حملات گسترده ائتلاف سعودی به غرب یمن صدای سازمان ملل را هم درآورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آبهیجیت گوها» ژنرال هندی و رئیس تیم ناظران سازمان ملل در یمن اعلام کرد، افزایش حملات هوایی ائتلاف سعودی در ۷۲ ساعت گذشته در تناقض آشکار با آرامشی نسبی است که پس از ایجاد پست‌های دیدبانی به دست آمده است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آبهیجیت گوها» ژنرال هندی و رئیس تیم ناظران سازمان ملل در یمن اعلام کرد، افزایش حملات هوایی ائتلاف سعودی در ۷۲ ساعت گذشته در تناقض آشکار با آرامشی نسبی است که پس از ایجاد پست‌های دیدبانی به دست آمده است.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، گوها از پیامدهای این حملات ابراز نگرانی کرد و گفت، حملات مذکور سلامت اعضای هماهنگ‌کننده بازاستقرار را نیز تهدید می‌کند؛ طرفی که مسؤولیت نظارت بر آتش‌بس را بر عهده دارد.

در ۲۸ مهرماه امسال  با نظارت سازمان ملل و به منظور تثبیت عملی آتش‌بس در الحدیده یمن اولین پست دیدبانی مشترک میان نیروهای دولت مستعفی یمن و انصارالله یمن ایجاد شد و  روند ایجاد چند پست دیگر طی یک هفته تکمیل شد (جزئیات بیشتر). 

اگرچه توافق آتش‌بس در  الحدیده در دسامبر ۲۰۱۸ میان دولت مستعفی یمن و صنعا امضا شد اما ائتلاف سعودی همچنان به حملات خود به این شهر در غرب یمن ادامه می‌دهد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن