ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114491
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۷:۰۴
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :

بزرگداشت دومین سالگرد شهید مدافع حرم «نوید صفری»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم نوید صفری امشب پنجشنبه ۷ آذرماه با سخنرانی حجت‌السالام سیدحسین مومنی و مدیحه‌سرایی محمدحسین پویانفر و مقداد حسین زاده برگزار خواهد شد. این مراسم امشب پنجشنبه ۷ آذرماه همزمان با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم نوید صفری امشب پنجشنبه ۷ آذرماه با سخنرانی حجت‌السالام سیدحسین مومنی و مدیحه‌سرایی محمدحسین پویانفر و مقداد حسین زاده برگزار خواهد شد.

این مراسم امشب پنجشنبه ۷ آذرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع امام سیدالساجدین(ع) واقع در تهرانپارس، خیابان استخر، بوستان ششم غربی برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، شهید صفری ۱۵ آبان سال ۹۶ در عملیات آزادسازی شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه زخمی شده و به اسارت تروریست‌ها در آمد. دیگر از این شهید خبری نشد تا اینکه ۲۰ روز بعد با آزادی کامل این شهر راهبردی از دست تروریست‌های تکفیری، پیکر مطهر او پیدا شد. با یافتن پیکرش مشخص شد که او همچون ارباب بی‌کفن خود امام حسین(ع)، مظلومانه به شهادت رسیده و سر از تنش جدا شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن