ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114497
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
بازگشت ۱۲۸ اسیر جنبش انصارالله به صنعا

بازگشت ۱۲۸ اسیر جنبش انصارالله به صنعا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، کمیته بین‌المللی صلیب سرخ از بازگشت ۱۲۸ نفر از اسرای جنبش انصارالله یمن به صنعا خبر داد. ائتلاف نظامی سعودی، روز سه‌شنبه مدعی شده بود که ۲۰۰ نفر از اسرای جنبش انصارالله یمن را در […]

صلیب سرخ: بازگشت ۱۲۸ اسیر انصارالله به صنعابه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، کمیته بین‌المللی صلیب سرخ از بازگشت ۱۲۸ نفر از اسرای جنبش انصارالله یمن به صنعا خبر داد.

ائتلاف نظامی سعودی، روز سه‌شنبه مدعی شده بود که ۲۰۰ نفر از اسرای جنبش انصارالله یمن را در چارچوب تلاش‌ها برای دستیابی به صلح در یمن، آزاد کرده است.

این ائتلاف همچنین در بیانیه‌ای مدعی شد محدودیت‌های حریم هوایی یمن را کاهش خواهد داد تا امکان پرواز از صنعا، پایتخت این کشور، که در کنترل انصارالله است، برای انتقال بیماران و مجروحان فراهم شود.

با این حال، عبدالقادر مرتضی، رئیس کمیته ملی امور اسرای انصارالله یمن، ادعای آزادی ۲۰۰ اسیر انصارالله را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: چرا آل سعود پرچم سفیدِ تسلیم را بلند کرد؟

ائتلاف سعودی در ماه مارس سال ۲۰۱۵، تجاوز به یمن را آغاز کرد تا انصارالله را شکست داده و دولت فراری منصور هادی، رئیس‌جمهور مستعفی این کشور، را به قدرت بازگرداند. با این حال، با گذشت ۵ سال از این تجاوز و محاصره هوایی، دریایی و زمینی یمن، اکنون نشانه‌های تسلیم عربستان بیش از پیش آشکار شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن