ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114517
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای تیپ فاطمیون معاملات جهانی را برهم زدند

شهدای تیپ فاطمیون معاملات جهانی را برهم زدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در مراسم گرامی داشت شهدای تیپ فاطمیون که در حسینیه‌ی سپاه ورامین با حضور مسوولان برگزار شد، اظهار داشت: ورامین منطقه‌ای است که با شهادت و فرهنگ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در مراسم گرامی داشت شهدای تیپ فاطمیون که در حسینیه‌ی سپاه ورامین با حضور مسوولان برگزار شد، اظهار داشت: ورامین منطقه‌ای است که با شهادت و فرهنگ ایثار، گره خورده است.

وی افزود: دشت ورامین بیش از ۱۴۰۰ شهید در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده که معادل برخی از استان‌های کشور، این منطقه شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی گفت: مردم دشت ورامین در مقاطع مختلف انقلاب جان فشانی زیادی کرده و در فتنه‌هایی که در برابر انقلاب بود به خصوص فتنه ۸۸ و این روزهای اخیر، جوانان غیرتمند بسیجی با تمام وجود پای انقلاب و آرمان‌ها ایستاده‌اند و یکی از  افتخارات بزرگ این دیار، شهدای تیپ فاطمیون است.

محمودی گفت: دشت ورامین قریب به ۲۰۰ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است، دویست شهیدی که از بهترین خانواده‌های این منطقه گلچین شدند و به درجه رفیع شهادت‌ نایل آمدند.

امام جمعه موقت ورامین اظهار کرد: این شهدا از خانواده‌های فداکار و ایثارگری بودند که در این مقطع از تاریخ اسلام و انقلاب درخشیدند، جاودانه شدند و عزیزان خود را تقدیم انقلاب کردند. 

وی تاکید کرد: اگر چه قدم‌هایی برای شهدای فاطمیون برداشته شده است ولی وظیفه ما نسبت به اینن شهدای گرانقدر بیشتر است.

 محمودی ابراز داشت: توجهات قرارگاه خاتم نسبت به خانواده‌های شهدای فاطمیون بهتر از گذشته صورت خواهد گرفت هر چند که قدم‌‌های بزرگی در این راستا برداشته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، خاطرنشان کرد: شهدای فاطمیون جزو بهترین‌ها بودند و معاملات جهانی را برهم ریختند؛ در این مقطع تاریخ اسلام امتحان بزرگی را پس دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن