ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114519
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
اشتغالزایی قرارگاه خاتم برای خانواده‌های شهدای فاطمیون

اشتغالزایی قرارگاه خاتم برای خانواده‌های شهدای فاطمیون

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه در مراسم گرامی داشت شهدای تیپ فاطمیون که با حضور فرمانده سپاه ورامین، امام جمعه موقت ورامین، ائمه جمعه خیرآباد و جواد آباد و سایر مسوولین و خانواده‌های معظم شهدا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه در مراسم گرامی داشت شهدای تیپ فاطمیون که با حضور فرمانده سپاه ورامین، امام جمعه موقت ورامین، ائمه جمعه خیرآباد و جواد آباد و سایر مسوولین و خانواده‌های معظم شهدا در حسینیه شهدا سپاه ورامین برگزار شد، اظهار داشت: دین مبین اسلام از ۱۴۰۰ سال قبل به برکت نبی اکرم(ص) پایه گذاری شد و بلافاصله پس از رحلت آن حضرت آن زاویه و انحرافات سقیفه بنی ساعده شروع شد و شکل گرفت که باعث شد ریشه و پایه مصیبت‌های جهان اسلام از همان مقطع شکل بگیرد.

وی گفت: از آن زمان شاهد فشارها بر خاندان اهل بیت عصمت و طهارت و شیعیان امیرالمومنین بودیم.

وی افزود: آن چیزی که ما بعد از ۱۴۰۰ سال امروز نظار‌گر هستیم پیروزی جبهه اسلام و مقاومت است که روز به روز به شکوفایی خودش افزوده می‌شود.

سعید محمد گفت: موفقیت‌های جهان اسلام از ۴۰ سال پیش یک حرکت فزاینده‌ای به خودش گرفت، هر چند که دشمن همه توطئه‌های خودش را به کار بست اما نتوانستند این نهال و ریشه را از بین ببرند.

وی بیان داشت: علی‌رغم همه توطئه‌ها شاهد هستیم که امروز انقلاب اسلامی به یک درخت تنومندی تبدیل شده است و در مقابل همه سازشگران و استکبار جهانی ایستادگی می‌کند.

این مسوول عنوان کرد: آمریکا و سایر ایادی استکبار همواره به‌دنبال فتنه و توطئه بودند که مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند و در این مسیر کار خودشان را پیش ببرند.

وی تصریح کرد: فرقه وهابیت یکی از این توطئه‌هاست که پایه گذاری آن سال‌ها قبل توسط انگلیس انجام شده بود و امروز ثمره آن را می‌چینند.

سعید محمد خاطرنشان کرد: راهبرد دنیای غرب این است که بین مسلمانان تفرقه بیندازد و حکومت کند.

وی بیان کرد: علی رغم همه این توطئه‌ها در سال‌های گذشته شاهد این بودیم که توطئه‌های آنان یکی پس از دیگری در کشورهای اسلامی خنثی می‌شود و امروز هم شاهد خباثت رژیم غاصب اسرائیل هستیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه، اظهار داشت: دشمن به‌دنبال آن بود که چهره اسلام را در منطقه و جهان مخدوش کند و تمدن عظیم اسلامی را غرب زده و اصل موضوع که نهضت اسلامی است را منحرف کند.

وی خاطرنشان کرد: ارزش کاری که مدافعین حرم انجام داده‌اند بر کسی پوشیده نیست، شهدای مدافع حرم فرهنگ شهادت را که سال‌ها از آن در ایران اسلامی می‌گذشت دوباره احیاء کردند.

سعید محمد افزود: شهدای مدافع حرم چند خصوصیت داشتند که آنها را از دیگران متمایز می‌کند، یکی اینکه در جوانی مسیر خودشان را عوض کردند و به دیار غربت رفتند و در مقابل دشمن ایستاند، این یک بصیرت و شجاعت بسیار والایی می‌خواهد.

وی در ادامه این مراسم خاطر‌نشان کرد: جایگاه خانواده شهدا مخصوصاً شهدای فاطمیون از جایگاه رفیعی برخوردار است و ما هم به عنوان فرزندان این والدین و به عنوان نوکر و خادم فرزندان شهدا هستیم و امیدوارم به وظایف خودمان عمل کنیم.

سعید محمد اظهار کرد: همانطور که حضرت زینب(س) در برابر مصیبت‌ها داشتند، تکمیل کار شهدا باید همین صبر و حرکت در مسیر ولایت باشد چرا که شهدا زنده‌اند و ناظر بر اعمال ما هستند.

وی گفت: برای بهبود وضعیت معیشت خانوارهایی که شاید نیاز به یک کار دائمی داشته باشند در شهرستان ورامین که یک کارگاه خیاطی راه اندازی شود و در خدمت خانواده‌ی شهدای فاطمیون باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/الف۲۰/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن