ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114521
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
توطئه‌های فراوان دشمنان با مجادهت‌های شهدای مدافع حرم خنثی شد

توطئه‌های فراوان دشمنان با مجادهت‌های شهدای مدافع حرم خنثی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام والمسلمین محمود دهقانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در مراسم گرامیداشت شهدای تیپ فاطمیون ورامین، اظهار داشت: شهادت، فرهنگی است که در طول تاریخ گره گشا و مشکل گشا ما بوده و همیشه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام والمسلمین محمود دهقانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در مراسم گرامیداشت شهدای تیپ فاطمیون ورامین، اظهار داشت: شهادت، فرهنگی است که در طول تاریخ گره گشا و مشکل گشا ما بوده و همیشه جامعه ما را از گذر گاه های سخت عبور داده است.

دهقانی گفت: تجلیل از شهدا، تجلیل از خدا و ائمه معصومین است، تجلیل از مقام شهیدان، تجلیل از خانواده معظم و بزرگ سالار شهیدان حضرت سید الشهداء(ع) است.

وی بیان کرد: در طول تاریخ کم نبوده اند انسانهایی که با مظلومیت زندگی کرده اند ولی در اوج دیانت و عقلانیت آن زندگی را مدیریت کردند و در کمال اخلاص و مجاهدت کامل جنگیدند و دین اسلام و مسلمین را برای همیشه بیمه کردند و برای جامعه اسلامی عزت و افتخار خلق کردند.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان مدافع حرم برای شهادت انتخاب شدند، هر شهیدی زمان نیاز دارد به کسی که زیر پرچم توحید تربیت  شوند و در مسیر اسلام قرار گیرند تا موعود این جریان مبارک فرا رسد و مهم تر از آن  شهیدان  بدنیا آمدند و برای شهادت انتخاب شدند. 

این مسوول تصریح کرد: اگر شهیدان مدافع حرم نبودند وضعیت ایران به مراتب بدتر از سرنوشت عراق، سوریه و یمن می شد.

دهقانی اظهار داشت: دشمن بدنبال این بود تا ایران اسلامی را همانند کشورهای دیگر از پای درآورد و به این کشور هم آسیب برساند اما با مجاهدت های شهدای مدافع حرم این توطئه ها خنثی شد.
 
 دهقانی در پایان تاکید کرد: دشمن از هر روزنه ای که بتواند وارد می شود تا به ما ضربه بزند، باید هوشیار باشیم و بصیرت لازم و کافی را داشته باشیم تا به بی راهه نرویم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن