ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11456
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۷:۰۲
  • 305 بازدید
  • ارسال توسط :
رونمایی از 7 کتاب شهدای مدافع جرم

رونمایی از 7 کتاب شهدای مدافع جرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، در آخرین روز از برپایی پانزهمین نمایشگاه کتاب استان فارس، در سالن حافظ غرفه بچه‌های کتاب آیین رونمایی از کتاب‌هایی با موضوع شهدای مدافع جرم برگزار شد. این آیین با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، در آخرین روز از برپایی پانزهمین نمایشگاه کتاب استان فارس، در سالن حافظ غرفه بچه‌های کتاب آیین رونمایی از کتاب‌هایی با موضوع شهدای مدافع جرم برگزار شد.

این آیین با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر دیوان محاسبات استان فارس برگزار شد.

مسعود منوچهری، مدیر موسسه فرهنگی مذهبی بچه های کتاب پیرامون این آثار اظهار داشت: بخشی از این آثار مربوط به انتشارات یازهرا(س) و ابراهیم هادی است.

وی تعداد این کتاب ها را ۷ اثر عنوان کرد و افزود: دو عنوان از این کتاب‌ها پیرامون شهدای مدافع حرم(ع)، یک مورد نیز حاوی ۵۰ وصیت نامه مدافعین حرم و یک اثر به گردان فاطمیون اختصاص دارد.

منوچهری به عناوین برخی از این کتاب ها اشاره و تصریح کرد: «شهیدان زنده اند» کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی حاوی چهل حکایت از حضور شهدا پس از شهادت، «نوجوان ۵۰ساله» حاوی زندگی نامه و خاطرات شهید حمید هاشمی، «تفسیر روی داربست» خاطرات شهید حبیب الله ترابی را در بر می‌گیرد.

وی پیرامون کتاب «فاطمیون» هم با یادآوری اینکه اثر یادشده حاوی ۴۰ حکایت و خاطرات شنیدنی و خواندنی از شهدای لشکر فاطمیون است، بیان کرد: در کتاب «شب چهلم» نیز زندگی‌نامه شهید زنده غلامرضا عالی به رشته تحریر در آمده است.

مدیر موسسه فرهنگی مذهبی بچه های کتاب دیگر کتاب رونمایی شده را معرفی کرد و گفت: زندگی نامه و خاطرات روحانی شهید علی صیفی شهیدی که امام زمان(عج) او را به مشهد مقدس دعوت کرد، با عنوان «به یاد مشهد» منتشر و رونمایی شد.

پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس که از صبح پنجشنبه ۴ آذرماه کار خود را در شیراز آغاز کرد سه شنبه شب به کار خود پایان خواهد داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن