ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 114570
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله تانک‌های سعودی به روستای الکوعی در حومه الدریهمی یمن

حمله تانک‌های سعودی به روستای الکوعی در حومه الدریهمی یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، تانک‌های وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی روستای الکوعی در اطراف شهر تحت محاصره الدریهمی یمن را هدف قرار دادند. پیش از این نیز در حمله مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به خانه‌ای در […]

حمله تانک‌های سعودی به روستای الکوعی در حومه الدریهمی یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، تانک‌های وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی روستای الکوعی در اطراف شهر تحت محاصره الدریهمی یمن را هدف قرار دادند.

پیش از این نیز در حمله مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به خانه‌ای در منطقه الجاح الاعلی در شهرستان بیت الفقیه استان الحدیده یمن، یک دختر یمنی به شهادت رسید و ۴ برادر و خواهر و نیز مادر او زخمی شدند.

این در حالی است که یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن روز جمعه اعلام کرد پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی با شلیک یک موشک زمین به هوا، بالگرد پیشرفته ائتلاف متجاوز سعودی را ساقط کردند.

سریع گفت موشک زمین به هوای مورد استفاده دارای فناوری جدید است و تاکید کرد به زودی این موشک رونمایی خواهد شد. (بیشتر بخوانید)

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن