ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11458
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۳۸
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
شناسایی 268 شهید کارگری در استان مرکزی

شناسایی 268 شهید کارگری در استان مرکزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در نشست با اعضاء ستاد کنگره شهدای کارگری استان مرکزی با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره گفت: بایستی برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری این قبیل برنامه‌ها به‌گونه‌ای باشد که اقشار مختلف مردم به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در نشست با اعضاء ستاد کنگره شهدای کارگری استان مرکزی با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره گفت: بایستی برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری این قبیل برنامه‌ها به‌گونه‌ای باشد که اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان به صورت خودجوش در آن شرکت کنند و بهره‌برداری لازم را هم داشته باشند.

وی افزود: صنایع استان در دوران دفاع مقدس بسیار نقش آفرین بودند ولی متاسفانه مدیریت‌های غلط در اثر واگذاری‌های نادرست در اجرای غیرصحیح اصل 44 امروز باعث شده که صنایع امروز با ظرفیت کامل خود فعال نباشند.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی گفت: تبیین باورها و اعتقادات ناب انقلاب اسلامی ایران باید در جریان برگزاری یادواره‌های فرهنگی مرتبط با ایثار و شهادت برای نسل جوان برنامه‌ریزی شود. امروز باید با کار و تلاش جهادی صنایع را از رکود خارج سازیم تا بتوانیم شاهد تحقق اقتصادمقاومتی و رشد و پیشرفت کشور باشیم. کارنامه درخشان صنایع استان مرکزی در دفاع مقدس نشان از ظرفیت بالای این استان در صنعت دارد بنابراین مدیران صنایع این استان باید با بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس با هدف بارور کردن این بخش گامی اساسی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بردارند.

نماینده ولی‌فقیه در پایان نیز ضمن تاکید بر صیانت از آرمان‌های شهدا و ارزش‌های اسلامی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم برای ما شاخص هستند به ویژه شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون که استان مرکزی نیز این افتخار را دارد که به نام شهدای مدافع حرم افغان نیز مزین است.

در ادامه این نشست سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی فرمانده سپاه روح‌الله با اشاره به تعداد شهدای کارگری استان مرکزی گفت: استان مرکی مزین به نام 268 شهید کارگری است که 200 شهید از مرکز استان و مابقی از سایر شهرستان‌های استان هستند، همچنین صدها جانباز و ده‌ها ایثارگر نشان از کارنامه درخشان صنایع و بخش کارگری استان در دوران دفاع مقدس دارد.

وی افزود: اولین کنگره شهدای کارگری استان مرکزی در 22 آذرماه در مصلی بیت‌المقدس کلانشهر اراک با حضور سردار سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران برگزار خواهد شد. در حاشیه این کنگره نمایشگاهی از اقدامات صنایع استان برپا و مستنداتی در این خصوص در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

سردار کریمی یادآور شد: در پایان خاطرنشان کرد: شش کمیته فرهنگی، تبلیغات، اطلاع رسانی، ورزشی، نمایشگاهی و پشتیبانی برای برگزاری هرچه با شکوهتر این آیین در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن