ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114612
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
بسیجیان با دنیایی از معرفت جانبازی کردند

بسیجیان با دنیایی از معرفت جانبازی کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه سازمان به سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک هفته بسیج گفت : دیروز بسیجیان با دنیایی از معرفت جانبازی کردند و شهیدان گلگون کفنی را تقدیم نظام کردند و امروز هم بسیجیان در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه سازمان به سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک هفته بسیج گفت : دیروز بسیجیان با دنیایی از معرفت جانبازی کردند و شهیدان گلگون کفنی را تقدیم نظام کردند و امروز هم بسیجیان در خط مقدم دفاه از نظام قرار دارند.

او گفت : معرفت کسب شده توسط بسیجیان و جهادگران بستری را فراهم آورد تا زمینه فراغت از دنیا و شهادت نصیب آنان شود.

حسینی مقدم افزود: فرزندان شهداء امانت داران بزرگی هستند و می‌بایست قدر و شان این جایگاه رفیع را بدانند و آن را حفظ نمایند.

حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: امروز اگر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ابران بالاست قطعا این مهم به برکت خون شهدا محقق شده است.

او افزود: مسئولان امر در سازمان می‌بایست ترتیبی اتخاذ نمایند تا هر چند ماه یکبار این نشست‌ها ادامه یابد.

او افزود: در خصوص ماموریت‌های آموزشی آنچه در قانون آمده است می‌بایست لحاظ شود.

 حاتمی سپس با اشاره به جایگاه شهدا در کشور گفت: فرزندان شهداء بعنوان یادگاران شهداء از جایگاه ویژه‌ای در بین مردم قرار دارند و شایسته آن است که از این جایگاه دفاع کنند و تجلی گاه آرمان شهداء باشند.

او آنگاه خواستار تشکیل کارگروهی جهت بررسی توانمندی‌های فرزندان شهداء جهت سپردن پست‌های سازمانی شد.

 حاتمی  از امور اداری سازمان درخواست نمود مشکل کارکنان قرار دادی فرزندان شهداء را پیگیری نمایند.

او سپس توجه به تخصص گرایی فرزندان شهداء در پست‌های مدیریتی را خواستار شد.

حاتمی سپس از مدیران استان درخواست نمود محدودیتی را برای پرداخت مزایا به فرزندان شهداء قائل نشوند و بر اساس عملکرد‌ها نسبت به تخصیص مزایا اقدام نمایند.

 حاتمی تخصیص مزایا را بر اساس پیشبرد امور ابلاغی و فاکتورهایی، چون بعد مسافت و… اعلام کرد و گفت: این رویکرد برای تقویت جایگاه کارکنانی است که متحمل زحمات و پیگیری بیشتری نسبت به سایرین هستند.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن