ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114693
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۵:۱۷
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
حفظ ارزش‌های شهداء از وظایف اصلی ما است

حفظ ارزش‌های شهداء از وظایف اصلی ما است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , سردارنورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: حفظ ارزش‌های شهداء از وظایف اصلی ما است و بایستی این فرهنگ با ارزش همچون میراثی گرانبها، سینه به سینه به نسل‌های آینده منتقل شود. او ادامه داد: شهدای ما […]

حفظ ارزش‌های شهداء از وظایف اصلی ما است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , سردارنورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: حفظ ارزش‌های شهداء از وظایف اصلی ما است و بایستی این فرهنگ با ارزش همچون میراثی گرانبها، سینه به سینه به نسل‌های آینده منتقل شود.

او ادامه داد: شهدای ما مظهر عقلانیت دینی ومدافع حقانیت و عدالت بودند و ما هم اکنون بر سر سفره شهداء نشسته ایم و این را باید با تمام وجود درک کنیم که هر چه داریم از وجود پربرکت شهدای عزیزمان است.

یاری اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء وظیفه‌ای واجب است و مسئولین و مردم باید در هر حال و مکانی از آن غافل نشوند.

او افزود: شهداء با جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های خود، با تمام وجود از کیان میهن اسلامی دفاع کردند، لذا آبادانی، شکوفایی، عزت واقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهداء هستیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه خانواده‌های شهداء هم به منظور حفظ ونگهداری از ارزش‌های والای انسانی خون عزیزان خود را تقدیم انقلاب کردند اظهار کرد: خانواده شهداء مروج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی هستند واین صبر واستقامت ستودنی است.

او مطرح کرد: با تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی، همدلی و وحدتی که بین ملت بزرگ مسلمان ایران و مسئولین وجود دارد، ارزشمند است و ما نمونه تحرکات اخیر دشمن را در روز‌های گذشته دیدیم که هرگز نمی‌توانند انشقاقی بین ملت و مسئولان خدمتگزار ایجاد کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن