ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 114700
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۱۶
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :

بازداشت اعضای ۲ گروهک وابسته به سرویس اطلاعاتی عربستان در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، وزارت کشور دولت نجات ملی یمن وابسته به انصارالله از شناسایی و بازداشت عناصر ۲ گروهک وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی عربستان سعودی خبر داد. در بیانیه صادره از سوی وزارت کشور یمن آمده است: سرویس‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، وزارت کشور دولت نجات ملی یمن وابسته به انصارالله از شناسایی و بازداشت عناصر ۲ گروهک وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی عربستان سعودی خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت کشور یمن آمده است: سرویس‌های اطلاعاتی عربستان تلاش می‌کنند صلح را در جامعه یمن هدف قرار دهند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: دستگاه اطلاعاتی سعودی با حمایت مالی و لجستیکی از این دو گروهک، به آن‌ها مأموریت داده بود تا ثبات و امنیت یمن را به هم بریزند.

در این بیانیه همچنین تصریح شده است: این گروهک‌ها مأمور اقدامات خرابکارانه بودند، پیش از آن نیز مأموریت آن‌ها انتشار شایعات اقتصادی علیه یمن بوده است.

دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: کشور‌های متجاوز پس از آن که در میادین جنگی نتوانستند موفقیت قابل توجهی به دست بیاورند، متوسل به این گونه اقدامات خرابکارانه شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن