ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114777
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۲۰
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :

شبکه «ایران اینترنشنال» منابع مالی خود را از کجا تأمین می‌کند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه ایران اینترنشنال از روزهای پایانی اردیبهشت ماه ۱۳۹۶  فعالیت خود را آغاز کرده است. اما از همان روزهای ابتدایی فعالیت، حرف و حدیث‌هایی در مورد حمایت مالی عربستان سعودی از این شبکه بیان […]

شبکه «ایران اینترنشنال» منابع مالی خود را از کجا تامین می‌کند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه ایران اینترنشنال از روزهای پایانی اردیبهشت ماه ۱۳۹۶  فعالیت خود را آغاز کرده است. اما از همان روزهای ابتدایی فعالیت، حرف و حدیث‌هایی در مورد حمایت مالی عربستان سعودی از این شبکه بیان مطرح بود. شبکه‌ای که کار اصلی آن دروغ‌پردازی و خبرسازی علیه جمهوری اسلامی ایران است و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نمی‌کند.

ماجرای حمایت سعودی‌ها از این شبکه وقتی به صورت رسمی اعلام شد که در مهر ماه سال ۱۳۹۷، روزنامه گاردین چاپ لندن گزارش مفصلی را در مورد آن منتشر و از حمایت حدود ۲۵۰ میلیون دلاری محمد بن سلمان از این شبکه صحبت کرد. این روزنامه نوشت: «مدیریت شبکه برعهده شرکتی به نام گلوبال مدیا سیرکولیتینگ است که یک تبعه عربستان سعودی به نام عادل العبدالکریم مالک آن است.»

به تازگی اینفوگرافیکی در فضای مجازی منتشر شده است که منابع مالی و حامیان این شبکه سعودی را برملا می‌کند. در ادامه می‌توانید تصویری از آن را مشاهده کنید:

شبکه «ایران اینترنشنال» منابع مالی خود را از کجا تامین می‌کند؟

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن