ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114799
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :

عاقبت نبود اقتدار در مسئولان دولتی (حدیث دشت عشق)

چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «مرتضی زارع کتایونچه» فرا رسیده است. این شهید دوم تیر ماه ۱۳۶۴ در شهرستان «خورزوق» از توابع شهر«برخوار» اصفهان متولد شد. او در سال ۱۳۹۲ در رشته مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور دولت‌آباد پذیرفته شد و در زمان شهادت، دانشجوی این دانشگاه بود. شهید مرتضی زارع در ۱۷ ربیع‌الاول […]

چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «مرتضی زارع کتایونچه» فرا رسیده است. این شهید دوم تیر ماه ۱۳۶۴ در شهرستان «خورزوق» از توابع شهر«برخوار» اصفهان متولد شد. او در سال ۱۳۹۲ در رشته مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور دولت‌آباد پذیرفته شد و در زمان شهادت، دانشجوی این دانشگاه بود. شهید مرتضی زارع در ۱۷ ربیع‌الاول سال ۹۲ شمسی مقارن با تولد حضرت محمد(ص) ازدواج نمود. شهید مرتضی زارع در ۱۶ آذر ماه سال ۱۳۹۴ در عملیات مستشاری در سوریه به دست گروه تروریستی تکفیری داعش به درجه شهادت نائل آمد.
شهید مدافع حرم مرتضی زارع کتایونچه در صحبت‌هایی که از او به یادگار مانده‌، گفته بود: «نداشتن اقتدار لازم در مسئولان دولتی باعث می‌شود کشورهای اطراف تصور بکنند ما از آرمان‌هایمان کوتاه آمده‌ایم و باعث می‌شود این تعداد شهید بدهیم، بهترین جوانانمان مجبور می‌شوند از نزدیک و مستقیم وارد جنگ با دشمن شوند تا آنها دست از باورهای غلط خود بردارند و اگر این رفتارهای اشتباه نباشد؛ ایران نهایتاً ضررهای مستشاری را متحمل می‌شود نه جانی. گپ و گفت‌وگو با شیطان بزرگ ادعای داعش را مبنی بر اینکه داعیه‌دار دشمنی و جنگ با آمریکا و احیای اسلام است بیشتر کرده و تصور باطل آنها مبنی بر دوستی ایران با آمریکا پررنگ‌تر شده، که این اتفاقات نتیجه‌ای ندارد جز افزایش ادعاها و در نهایت اصرار بیشتر داعشی‌ها بر جنایاتشان.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن