ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114807
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :

آمریکا: احتمال اقدامات تعرضی ایران وجود دارد

یک مقام ارشد پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، مدعی شد: نشانه‌هایی از اقدامات تعرضی بالقوه ایران در آینده وجود دارد. جان رود، نفر سوم وزارت دفاع آمریکا، به خبرنگاران گفت: «ما در عین حال شواهدی حاکی از احتمال وقوع اقدامات تعرضی ایران می‌بینیم که به دلایل روشن وارد جزئیات آن نمی‌شوم». رود هیچ شواهدی ارائه نداد و […]

یک مقام ارشد پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، مدعی شد: نشانه‌هایی از اقدامات تعرضی بالقوه ایران در آینده وجود دارد. جان رود، نفر سوم وزارت دفاع آمریکا، به خبرنگاران گفت: «ما در عین حال شواهدی حاکی از احتمال وقوع اقدامات تعرضی ایران می‌بینیم که به دلایل روشن وارد جزئیات آن نمی‌شوم». رود هیچ شواهدی ارائه نداد و نگفت اقدامات تعرضی ایران در چه بازه زمانی اتفاق خواهد افتاد. او افزود: «ما به حکومت ایران در مورد پیامدهای هر گونه اقدام بالقوه تعرضی پیام صریح و قاطعی داده‌ایم». شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان روز سه‌شنبه در گزارشی اعلام کرده بود که تهدیدات جدید ایران علیه نیروها و منافع ایالات متحده آمریکا در خاورمیانه است. یکی از منابع این شبکه گفته که اطلاعات مربوط به تهدیدهای ایران از سوی آژانس‌های نظامی و اطلاعاتی ایالات متحده در ماه نوامبر گردآوری شده است. آمریکا در ماه‌های اخیر برای مقابله با آنچه که آن را «رفتار تحریک‌آمیز» ایران توصیف می‌کند چند هزار نیروی نظامی دیگر و همین‌طور بمب‌افکن و سامانه‌های دفاع موشکی در خاورمیانه مستقر کرده است.

ناو آمریکایی قایق حامل قطعات موشک را به ظن ارتباط با ایران توقیف کرد
از سوی دیگر، مقامات آمریكا روز چهارشنبه اعلام کردند که یکی از کشتی‌های جنگی این کشور در جریان گشت‌زنی‌های خود در دریای عمان، قایقی حامل میزان قابل توجهی از قطعات موشک را توقیف کرده‌اند که گمان می‌رود با ایران در ارتباط باشد. این قایق راهی یمن بوده است. این مقامات آمریکایی که به شرط ناشناس ماندن صحبت کرده‌اند، می‌گویند که ناوشکن‌ موشک‌انداز «فارست شرمن» هفتۀ گذشته قایق کوچکی که شماری از پرسنل گارد ساحلی را نیز در عرشه داشته و بدون برافراشتن پرچم کشوری در حرکت بوده، توقیف کرده است و در جریان جستجوی قایق به قطعات موشک دست یافته است. سرنشینان این قایق به گارد ساحلی یمن تحویل داده شده‌اند و قطعات موشک نیز در حال حاضر در اختیار ایالات متحده آمریکا هستند. ایالات متحده آمریکا پیش از این بارها ایران را به قاچاق غیرقانونی اسلحه برای شورشیان یمن متهم کرده بود. گفته می‌شود قطعات موشکی یافت شده در جریان این جستجوها بسیار پیشرفته‌تر از نمونه‌هایی است که پیش از این یافت شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن