ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114843
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم در قزوین

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم در قزوین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جنگ و مدفعان حرم در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با اشاره به نقش مردم در جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم نقش اساسی را در انقلاب دارند و درواقع این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جنگ و مدفعان حرم در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با اشاره به نقش مردم در جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم نقش اساسی را در انقلاب دارند و درواقع این انقلاب برگرفته از مردم است.

سردار رحیم نوعی اقدم افزود:مردم بعنوان ارباب و مسئولان نوکران آن‌ها هستند و اگر این تفکر در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات حل خواهدشد.

او با اشاره به دشمنی‌های آمریکا و اسرائیل علیه ایران گفت: داعش را آمریکا و عربستان ایجادکردند و خوشبختانه با مجاهدت نیرو‌های انقلابی و شهدای مدافع حرم ریشه آن کنده شد.

سردار نوعی اقدم اظهارکرد: می‌خواستند کار بشار اسد را در سوریه یکسره و او را از ریاست جمهوری برکنارکنند که با ورود بسیج و همکاری او با سپاه ایران در قدرت ماندگارشد، ولی این موضوع درمورد اردوغان صدق نکرد و او به دلیل همکاری نکردن با ایران از قدرت ساقط شد.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت:مردم به حافظان امنیتی کشور اعتماد دارند و مصداق آن هم این است که زمانی که می‌گویند آمریکا می‌خواهد به ایران حمله کند می‌گویند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سردار نوعی اقدم نقش مادران و پدران شهدای مدافع حرم را در رشادت‌های آنان موثردانست و گفت:بی شک مادران و پدران شهدای مدافع حرم با تربیت صحیح خود زمینه را برای حضور آن‌ها در سوریه فراهم کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن