ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114877
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۵:۵۱
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش انصارالله به اظهارات عادل الجبیر

واکنش انصارالله به اظهارات عادل الجبیر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری المنار، ضیف الله الشامی، سخنگوی رسمی دولت صنعا وابسته به انصارالله یمن در واکنش به اظهارات عادل الجبیر، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان گفت: موجود مسخره‌ای در دنیا هست که الجبیر نامیده می‌شود و می‌خواهد استخوان‌های درهم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری المنار، ضیف الله الشامی، سخنگوی رسمی دولت صنعا وابسته به انصارالله یمن در واکنش به اظهارات عادل الجبیر، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان گفت: موجود مسخره‌ای در دنیا هست که الجبیر نامیده می‌شود و می‌خواهد استخوان‌های درهم شکسته عربستان را که به دست قهرمانان یمن در طول پنج سال گذشته خرد شده است، به هم پیوند بزند. یمنی‌ها این فداکاری‌ها را نکردند تا یکی مثل الجبیر پیدا شود و به آن‌ها درباره کشور خودشان امر و نهی کند.

عبدالملک العجری، عضو هیئت ملی مذاکره کننده انصارالله یمن نیز گفته بود: خیلی مسخره است که برخی طرف‌های خارجی درباره قبول نقش انصارالله در آینده سیاسی یمن حرف می‌زنند و به گونه‌ای سخن می‌گویند که گویی یک هدیه تقدیم یمنی‌ها کرده‌اند. این‌ها باید بفهمند که یمنی‌ها خود حق تعیین آینده‌شان را دارند.

الجبیر روز جمعه تأکید کرد که انصارالله نقشی در آینده یمن دارد و می‌توان به توافق آتش‌بس در این کشور دست یافت.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن