ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114894
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۰۵
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
اصفهان| روایتی پدرانه از رفاقتی ماندگار؛ شهید سجاد مرادی چگونه به آرزویش رسید؟ + فیلم

اصفهان| روایتی پدرانه از رفاقتی ماندگار؛ شهید سجاد مرادی چگونه به آرزویش رسید؟ + فیلم

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مدافعان حرم با پشت سرگذاشتن دنیای مادی وارد دنیای معنوی بزرگ‌تر و زیباتری شدند، همان جایی که آرزویش را داشتند. گذشتن از جان و عزیزان آنقدرها که به زبان می‌آید کار ساده‌ای نیست؛ آنقدر سخت است […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مدافعان حرم با پشت سرگذاشتن دنیای مادی وارد دنیای معنوی بزرگ‌تر و زیباتری شدند، همان جایی که آرزویش را داشتند. گذشتن از جان و عزیزان آنقدرها که به زبان می‌آید کار ساده‌ای نیست؛ آنقدر سخت است که هر کسی نمی‌تواند در زمره شهدا قرار بگیرد.

مدافعان حرم جوانانی از جان گذشته، شجاع و غیور بودند که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و برای اینکه دشمن وارد خاک میهن نشود به مبارزه به تکفیری‌های منفور پرداختند و در نهایت همان‌طور که انتظارش می‌رفت باعث پیروزی و سربلندی ما شدند، دقیقا مانند زمان دفاع مقدس که رشادت‌های جوانان این مرز و بوم پیروزی را برای کشورمان به ارمغان آورد.

برخی‌ها تصور می‌کردند بعد از مردان دفاع مقدس جوانان امروزی نمی‌توانند جای آنها را بگیرند و به میدان مبارزه بروند اما جوانان و حتی نوجوانان ما ثابت کردند که دست پرورده همان مردان دفاع مقدس هستند و برای خاک وطن، برای انقلاب و اسلام به میدان مبارزه می‌روند، رفتند و جان دادند اما خاک وطن و شرافت کشور را حفظ کردند و همین هم مایه مباهات و سربلندی همه ماست.

دومین سالگرد شهادت “شهید مرادی” در اصفهان برگزار می‌­­شودسالن امتحانات دانشگاه پیام نور اصفهان عطرآگین حضور معنوی شهید سجاد مرادی شد + تصویروصایای مهم شهید مدافع حرم به حزب‌اللهی‌ها و خانواده‌اش درباره قرآن و انقلاب

یکی از شهدای مدافع حرم که مانند دیگر یارانش آرزوی شهادت و مبارزه داشت شهید سجاد مرادی است. او هم برای خود و برای ما قصه‌ای دارد، قصه‌ای واقعی که شنیدنش لطفی دارد که از یاد نمی‌رود.

پس از چهارسال از شهادت این شهید والا مقام برای تجلیل و یادآوری خاطرات این شهید میهمان پدرش شدیم تا گوش جان بسپاریم بر آه  پدرانه در دلتنگی شهید سجاد مرادی.

پدر بزرگوار شهید از رفاقت پدر و پسری‌شان می­‌گوید؛ خم به ابرو نمی­‌آورد ولی غم ندیدن پسر آسمانی‌­اش هر روز یک تار موی سفید به موهایش اضافه می‌­کند.

وی از سر بلندی­اش می­‌گوید به خاطر پسری که غرق دنیا و روزمرگی‌هایش نشد و در راه اهل بیت (ع) به دیدار نهایت آرزوی عاشقان شتافت.

غضنفر  مرادی از تقوا، خداشناسی و اسلام شناسی پسر سخن می‌­گوید؛ می­‌گوید سجاد از همه نظر کامل بود و از هر کس که با سجاد سروکار داشته اگر در موردش سئوال شود می‌گوید که غیر از خداشناسی چیزی در سجاد ندیده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن