ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 114898
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۲۵
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :

دولت سودان همه نظامیان خود را از یمن خارج می کند

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جماران به نقل از روسیا الیوم، «عبدالله حمدوک» نخست وزیر سودان از عزم دولتش برای خروج همه نظامیان سودانی از یمن خبر داد. این نظامیان در چارچوب ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی و در قالب مزدور با انصار الله یمن می جنگند. […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جماران به نقل از روسیا الیوم، «عبدالله حمدوک» نخست وزیر سودان از عزم دولتش برای خروج همه نظامیان سودانی از یمن خبر داد. این نظامیان در چارچوب ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی و در قالب مزدور با انصار الله یمن می جنگند.

حمدوک در گفت و گویی که مرکز پژوهش های«شورای اطلس» روز پنجشنبه گذشته با وی طی سفرش به واشنگتن انجام داد گفت که دولت وی میراث دخالت در بحران یمن را از نظام«عمر البشیر» رئیس جمهور مخلوع به ارث برد.

وی تأکید کرد که هیچ کدام از طرف های نزاع در یمن نمی تواند از راه نظامی بحران این کشور را حل کند و باید بحران را از راه سیاسی حل کرد.

نخست وزیر سودان تصریح کرد با خروج بخش دیگری از نظامیان سودانی از یمن تعداد نظامیان سودانی باقی مانده در یمن در حال حاضر نزدیک به 5هزار نظامی است.

وی در ادامه تأکید کرد که دولت سودان می تواند همه نظامیان سودانی را از یمن خارج کند.

حمدوک در عین حال گفت که کشورش به همراه دیگر کشورها به یمنی ها برای حل بحران کمک می کند.

این در حالی است که چندی پیش انصار الله یمن اعلام کرد که تلفات ارتش سودان در یمن از سال 2015 تا کنون به بیش از چهار هزار کشته و هزاران زخمی دیگر رسیده است. 

 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن