ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11495
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :

تشییع پیکرهای پاک 10 شهید مدافع حرم و دفاع مقدس در شهرهای قم، هامون و زاهدان

سرویس شهرستانها: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار کیهان از قم،‌ پیکرهای مطهر هفت شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، عصر چهارشنبه گذشته همزمان با سالروز شهادت حضرت ثامن‌الحجج(ع) با حضور قشرهای مختلف مردم در قم تشییع و به خاک سپرده شد.پیکرهای پاک شهدای حرم حضرت زینب کبری(س) که به […]

سرویس شهرستانها:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار کیهان از قم،‌ پیکرهای مطهر هفت شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، عصر چهارشنبه گذشته همزمان با سالروز شهادت حضرت ثامن‌الحجج(ع) با حضور قشرهای مختلف مردم در قم تشییع و به خاک سپرده شد.
پیکرهای پاک شهدای حرم حضرت زینب کبری(س) که به تازگی در سوریه به دست تکفیری‌ها به شهادت رسیده بودند بر روی دوش مردم شهیدپرور و عزادار استان قم از قشرهای مختلف از مسجد امام‌حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع شد. این شهدا نورالله عطایی، امین حسینی، سیداحمد حسینی، امان‌الله مرادی از لشکر فاطمیون و شهید مسرت حسین سیدحسن عباس‌نقوی، قمر عباس از لشکر زینبیون بودند.
در این آیین مردم عزادار هم‌نوا با مرثیه‌سرایی مداحان اهل‌بیت(ع) پیکرهای مطهر را برای طواف به گرداگرد مضجع شریف بانوی آب و آیینه حضرت معصومه(س) بدرقه کردند و پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی متولی آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) پیکرهای مطهر برای خاکسپاری به قطعه شهدای مدافع حرم آرامستان بهشت معصومه(س) انتقال داده شد.
همچنین به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از زاهدان، پیکر پاک یک شهید گمنام صبح پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی و  شماری از مسئولان زاهدان تشییع و در محوطه تیپ 110 سلمان فارسی به خاک سپرده شد. این گزارش حاکی است همزمان با سالروز شهادت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، پیکر پاک 2 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در آیین باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در شهر علی‌اکبر شهرستان هامون در شمال سیستان و بلوچستان تشییع و خاکسپاری شد.
این مراسم از مسجد محمدآباد تا شهرک علی‌‌اکبر برگزار شد. هفته گذشته پیکر 10 شهید در شهرستان‌های زاهدان، خاش، زابل، و هامون تشییع و خاکسپاری شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن