ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 114976
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۶:۴۷
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله: آینده یمن را مردم تعیین می‌کنند نه ابوظبی و ریاض/یمن امروز با دیروز فرق دارد

انصارالله: آینده یمن را مردم تعیین می‌کنند نه ابوظبی و ریاض/یمن امروز با دیروز فرق دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری المنار، سلیم المغلس، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در واکنش به اظهارات عادل الجبیر، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان گفت: عادل الجبیر و اربابانش در نظام سعودی و آمریکایی‌ها باید از خواب غفلت بیدار شوند و این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری المنار، سلیم المغلس، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در واکنش به اظهارات عادل الجبیر، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان گفت: عادل الجبیر و اربابانش در نظام سعودی و آمریکایی‌ها باید از خواب غفلت بیدار شوند و این رؤیا را که بتوانند دوباره سر یمن را در مقابل خود خم کنند فراموش کنند و بدانند که یمن امروز همان یمن دیروز نیست.

وی گفت: یمن امروز روز به روز بهتر می‌شود و به سمت ایجاد تحولات در منطقه و تأثیر گذاشتن بر رویکردها و تصمیمات نظام‌های مزدور حقیر از جمله عربستان پیش می‌رود. آن‌ها باید واقعیت را ببینند و بفهمند که چیزی که به نفع آن‌هاست این است که به تجاوزشان و محاصره ظالمانه مردم یمن پایان دهند.

المغلس گفت: موضع یمن درباره صلح از همان روز اول موضعی ثابت بوده است. موضع مردم یمن و پافشاری‌اش بر رسیدن به آزادی و استقلال بدون مداخله خارجی همچنان اصل ثابتی است.

الجبیر اخیرا تأکید کرد که انصارالله یمن در آینده این کشور نقش دارد و امکان توافق آتش‌بس در یمن وجود دارد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن