ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 114987
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۴۷
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
صنعا: انتقام از رژیم صهیونیستی در راه است

صنعا: انتقام از رژیم صهیونیستی در راه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرلشکر «محمد العاطفی» وزیر دفاع یمن گفت که یمنی‌ها خیلی بیشتر از قبل از ارائه طرح صلح صنعا آماده جنگ هستند. «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن سی‌ام شهریورماه گذشته به مناسبت پنجمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرلشکر «محمد العاطفی» وزیر دفاع یمن گفت که یمنی‌ها خیلی بیشتر از قبل از ارائه طرح صلح صنعا آماده جنگ هستند.

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن سی‌ام شهریورماه گذشته به مناسبت پنجمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر این کشور ابتکار صلحی را اعلام کرد و از همه طرف‌های درگیر در جنگ خواست تا با جدیت وارد مذاکراتی جدی و واقعی شوند که به آشتی ملی همه جانبه منجر می‌شود و هیچ یک از طرف ها را مستثنی نمی‌کند.

وی هدف از این اقدام را جلوگیری از ریخته شدن خون یمنی ها و پافشاری بر نگهداری پیوندهای برادری باقیمانده و مقدم شمردن منافع عالی ملی یمن بر دیگر منافع دانست؛ اما ائتلاف سعودی به رغم اینکه در کلام از تمایل خود برای رسیدن به راه حل سیاسی برای بحران یمن می‌گوید به تجاوز و محاصره همه جانبه یمن ادامه می‌دهد.

وزیر دفاع یمن در گفت‌وگو با شبکه المسیره تاکید کرد: زمام ابتکار در نبرد هجومی، در دستان ما و نه دستان آنها (ائتلاف سعودی و مزدورانش) است.
وزیر دفاع یمن تاکید کرد: نیروهای ما هنوز سر قول خود درباره دشمن اماراتی هستند و از نزدیک فعالیت‌های توطئه آمیز آن را زیر نظر داریم.

العاطفی با بیان اینکه کشورهای متجاوز عضو ائتلاف عربی درباره صلح و گفت‌وگو صادق نیستند، تاکید کرد: اگر تجاوز و محاصره علیه یمن ادامه پیدا کند، ما هرگز بیکار نخواهیم نشست.

وزیر دفاع یمن  با بیان اینکه به نفع دشمن است که ابتکار صنعا را بپذیرد، تاکید کرد: ائتلاف سعودی اگر فرصت را غنیمت نشمرد، بسیار پشیمان خواهد شد.

وی با اشاره به تکمیل همه جانبه قوای نظامی نیروهای یمنی گفت:  قدرت نیروهای ما به آنها امکان یک حمله راهبردی را می‌دهد که توان دفاعی دشمن را فلج می‌کند.

العاطفی ادامه داد: توانمندی تسلیحاتی جدید و پیشرفته یمنی‌ها دل مردم یمن را خنک می‌کند و قدرت‌های شرور و متجاوز را به وحشت می‌اندازد.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن همچنین با اشاره به قدرت نیروی هوایی یمن گفت:روزی خواهد آمد که در آن اعلام می کنیم آسمان یمن به روی پرنده های متجاوز ممنوع شده است و هم اینک تلاش برای مقابله صد در صدی با تجاوز هوایی دشمن بکار گرفته شده است.

وی همچنین خبر داد، به زودی از سلاحی رونمایی می‌کنیم که تعدادی از هواپیماها را اخیرا سرنگون کرد و قدرت کنار زدن سلاح هوایی دشمن را دارد.

وی با تاکید بر قدرت یمنی‌ها برای یکسره کردن جنگ در جبهه‌های یمن و بخصوص مرزها تصریح کرد: ما در جبهه‌های مرزی در دروازه‌های شهرهای بزرگ و مناطق حیاتی( عربستان) ایستاده‌ایم.

العاطفی در ادامه به نظام سودان هم هشدار داد که هر چه سریع‌تر و قبل از اینکه فرصت از دست برود، نیروهایش را از خاک یمن بیرون ببرد.

وزیر دفاع یمن  با تاکید بر مشارکت رژیم صهیونیستی در تجاوز علیه یمن از روز نخست مداخله نظامی ائتلاف سعودی گفت: بی شک انتقام در راه است.

وی تصریح کرد: ما بانک اهداف نظامی دریایی و زمینی دشمن اسرائیلی را در اختیار داریم و اگر تصمیم گرفته شود یک ثانیه هم در نابودی آن درنگ نمی‌کنیم.

العاطفی ادامه داد:نیروهای دریایی ما از شایستگی بالایی برای انجام وظیفه خود در حفاظت از آب‌های منطقه‌ای و سواحل یمنی برخوردارند.

وزیر دفاع یمن گفت: نیروی دریایی ما تسلیحات و سامانه‌هایی در اختیار دارد که آن را به یک قدرت دریایی موثر در جنوب دریای سرخ و کل منطقه مبدل کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن