ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 115004
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر دفاع یمن: ابتکار عمل در دست ما است/ پیشرفت چشمگیر نیروی هوایی و دریایی یمن

وزیر دفاع یمن: ابتکار عمل در دست ما است/ پیشرفت چشمگیر نیروی هوایی و دریایی یمن

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،سرلشکر محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن در مصاحبه با المسیره تاکید کرد: کشورهای متجاوز درخصوص صلح صداقت ندارند و اگر تجاوزگری و محاصره ادامه یابد، ما دست بسته نخواهیم ماند. وی افزود: ابتکار عمل […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،سرلشکر محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن در مصاحبه با المسیره تاکید کرد: کشورهای متجاوز درخصوص صلح صداقت ندارند و اگر تجاوزگری و محاصره ادامه یابد، ما دست بسته نخواهیم ماند.

وی افزود: ابتکار عمل در نبرد هجومی در است ما است و نه آنها. مصلحت دشمن در این است که محتوای ابتکارعمل را بپذیرد و اگر از این فرصت استفاده نکند، بسیار پشیمان خواهد شد. راه برون رفتی برای دشمن به جز توقف تجاوزگری و رفع محاصره یمن وجود ندارد.

وزیر دفاع یمن گفت: ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه های نبرد در مناطق مشرف به شهرهای بزرگ و مناطق حیاتی هستند.

وی تصریح کرد: ما توانمندیهای تسلیحاتی جدید و پیشرفتی داریم که باعث دلگرمی یمنی ها و ترس و وحشت نیروهای شرور و متجاوز است.

سرلشکر العاطفی با اشاره به توانمندیهای پدافند هوایی یمن گفت: روزی فرا خواهد رسید که اعلام کنیم حریم هوایی یمن به روی جنگنده های متجاوز ممنوع است. تلاش برای مقابله با نیروی هوایی متجاوزان به طور 100 درصدی در جریان است.

حمدوک: نظامیان آمریکایی می‌توانند در سودان مستقر شوند/ حضور 25 هزار نظامی سودانی در جنگ یمنعضو هیئت ملی یمن: این یمنی‌ها هستند که درباره آینده تصمیم می‌گیرند

وی تصریح کرد: به زودی سلاحی را که با آن اخیرا شماری از پهپادهای دشمن سرنگون شد، اعلام خواهیم کرد. این سلاح توان مقابله با نیروی هوایی دشمن و بازداشتن آن را دارد.

وزیر دفاع یمن گفت: صنایع جنگی یمن فناوری های بسیار پیچیده تر از آن چیزی که دشمن فکر می کند، کسب کرده است و قادر است که جنگنده های دشمن را با قدرت و اقتدار مهار کند.

وی درباره نیروی دریایی یمن تاکید کرد: نیروی دریایی ما به مرحله ای رسیده است که می تواند ماموریت ها را با شایستگی کامل انجام داده و از آب های منطقه ای و سواحل یمن با برتری پاسداری کند.

سرلشکر العاطفی افزود: نیروی دریایی ما در بالاترین میزان آمادگی است و سلاح ها و سامانه هایی دارند که آن را قادر می کند تا به طور موثر در جنوب دریای سرخ و به طور کلی منطقه انجام ماموریت کند.

وی همچنین بار دیگر از حکومت سودان خواست تا به سرعت و قبل از آنکه فرصت از دست برود، نیروهایش را از یمن خارج کند.

وزیر دفاع یمن گفت: کشورهای متجاوز درباره صلح صداقت ندارند و ابتکارعمل ها و گفت وگوها صرفا بهانه است و اگر به تجاوزگری و محاصره ادامه دهند، ما دست بسته نخواهیم بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن