ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 115008
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
روز طلایی کشتی‌گیران خراسان‌جنوبی در جام «شهدای مدافع حرم»

روز طلایی کشتی‌گیران خراسان‌جنوبی در جام «شهدای مدافع حرم»

عباس سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی جام بزرگ کشتی آزاد شهدای مدافع حرم و ۳۰۰۰ شهید خراسان‌شمالی نماینده‌های خراسان‌جنوبی خوش درخشیدند. وی افزود: این ماراتن منطقه‌ای با شرکت ۷۴ کشتی‌گیر آزادکار و ۱۰ وزن برتر استان‌های خراسان‌جنوبی، شمالی و رضوی در بجنورد برگزار شد. رئیس […]

عباس سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی جام بزرگ کشتی آزاد شهدای مدافع حرم و ۳۰۰۰ شهید خراسان‌شمالی نماینده‌های خراسان‌جنوبی خوش درخشیدند.

وی افزود: این ماراتن منطقه‌ای با شرکت ۷۴ کشتی‌گیر آزادکار و ۱۰ وزن برتر استان‌های خراسان‌جنوبی، شمالی و رضوی در بجنورد برگزار شد.

رئیس هیات کشتی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در این رقابت‌ها حسن‌پور در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و رضا زاده در وزن ۹۷ کیلوگرم جام شهدای مدافع بجنورد با گردن آویز طلا بر سکوی قهرمانی ایستادند و مرادی در وزن ۸۶ کیلوگرم با کسب مدال برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

سروری یادآور شد: در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جام تختی انتخابی تیم ملی ورزشکاران خراسان‌جنوبی از امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران رقابت‌ می‌کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: حضرت‌قلی، حسن‌پور و کوخاهی به نمایندگی از خراسان‌جنوبی برای کسب نشان رنگی و عضویت در تیم ملی هماورد برترین‌های ایران می‌شوند.

انتهای‌‌پیام/69014/ج

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن