ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 115017
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :

تایمز اسرائیل: خطر موشک‌های انصارالله جدی است

«محمد العاطفی» وزیر دفاع یمن اخیرا با شبکه «المسیره» مصاحبه کرد و با تاکید بر مشارکت رژیم صهیونیستی در تجاوز علیه کشورش از روز نخست تجاوز ائتلاف سعودی گفت: «بی شک انتقام در راه است. ما بانک اهداف نظامی دریایی و زمینی دشمن اسرائیلی را در اختیار داریم و اگر تصمیم گرفته شود یک ثانیه […]

«محمد العاطفی» وزیر دفاع یمن اخیرا با شبکه «المسیره» مصاحبه کرد و با تاکید بر مشارکت رژیم صهیونیستی در تجاوز علیه کشورش از روز نخست تجاوز ائتلاف سعودی گفت: «بی شک انتقام در راه است. ما بانک اهداف نظامی دریایی و زمینی دشمن اسرائیلی را در اختیار داریم و اگر تصمیم گرفته شود یک ثانیه هم در نابودی آن درنگ نمی‌کنیم». پایگاه صهیونیستی «تایمز» در واکنش به این اظهارات، در گزارشی، بخشی‌هایی از مصاحبه محمد العاطفی را بازتاب داده و نوشته: «حمله از یمن ممکن است برای اسرائیل وضعیت سختی به وجود آورد زیرا پدافند هوایی اسرائیل برای ساقط کردن موشک‌هایی که از شمال می‌آید، آماده‌تر است تا موشک‌هایی که از جنوب می‌آیند».
در ادامه این گزارش می‌خوانیم: «بر عکس موشک‌های بالستیک که در مسیر رسیدن به هدف در یک قوس بلند پرواز می‌کنند، موشک‌های کروز و پهپادها در ارتفاع پایین قرار دارند و همین موضوع کشف آنها و هدف قرار‌دادنشان را سخت می‌کند». آبان ماه گذشته نیز «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد، اگر رژیم صهیونیستی دست به حماقت بزند، در اعلام جهاد علیه این رژیم هیچ تردیدی نمی‌کند. تحلیلگران یمنی در آن زمان گفتند، هشدار صریح یمن به رژیم صهیونیستی که برآمده از قدرت بازدارندگی این کشور است، محافل رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن