ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 115035
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :

ارتش یمن حمله ائتلاف سعودی را با موشک دفع کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از دفع حملات ائتلاف سعودی را در شمال یمن خبر داد. او گفت که نیروهای یمن اخیراً حمله زمینی گسترده ائتلاف عربستان سعودی در استان «الجوف» (شمال) را دفع کرده‌اند و طی آن، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از دفع حملات ائتلاف سعودی را در شمال یمن خبر داد.

او گفت که نیروهای یمن اخیراً حمله زمینی گسترده ائتلاف عربستان سعودی در استان «الجوف» (شمال) را دفع کرده‌اند و طی آن، ده‌ها تن از متجاوزان وابسته به این ائتلاف کشته یا زخمی شده‌اند.

این مقام نظامی دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعا) گفت در ابتدا حمله، نیروهای ائتلاف با پوشش هوایی جنگنده‌ها (۳۰ حمله هوایی) توانستند ۱۶ ساعت پیشروی کنند که با حمله موشکی به پشت خطوط درگیری، این حمله دفع شد.

سرتیپ سریع در مورد این حمله  موشکی گفت: «در استان الجوف، نیروها و تجهیزات کمکی ائتلاف متجاوز را با موشک بالستیک از نوع قاصم هدف قرار دادیم که بر اثر این حمله موشکی، ده‌ها تن کشته و زخمی شده‌اند».

او در حساب توییتری خود نوشت که این حمله موشکی «دقیق» بود و نیروهای ائتلاف سعودی را خیلی شوکه کرده است.

اخیراً نیروهای ائتلاف سعودی بعد از ناکامی در نفوذ به یمن از شمال غرب و ساحل غربی، تلاش می‌کنند از سمت شرق و شمال شرق در مناطق تحت کنترل دولت نجات ملی پیشروی کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن