ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 115063
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۶:۰۴
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :

هشدار فرستاده سازمان ملل درباره تبعات فروپاشی توافق‌نامه ریاض

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، مارتین گریفیث، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل به یمن در گفت‌وگویی با شبکه ماهواره‌ای روسیا الیوم اظهار کرد: واقعا این نکته اهمیت دارد که دستکم اصول این توافق‌نامه اجرا شود همه ما نسبت به آنچه رخ خواهد داد، نگران هستیم. گریفیث گفت: هر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، مارتین گریفیث، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل به یمن در گفت‌وگویی با شبکه ماهواره‌ای روسیا الیوم اظهار کرد: واقعا این نکته اهمیت دارد که دستکم اصول این توافق‌نامه اجرا شود همه ما نسبت به آنچه رخ خواهد داد، نگران هستیم.

گریفیث گفت: هر دو طرف دولت مستعفی و شورای انتقالی جنوب یمن با عمل به این توافق‌نامه شاید نه در تمامی ابعاد اما به یک منفعت دست می‌یابند، اینکه اجرای این توافقنامه به ما در سازمان ملل در روند میانجیگری برای پایان دادن به درگیری‌ها کمک می‌کند.

فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل به یمن افزود: توافق‌نامه ریاض به ما زمان می‌دهد و ما به این مساله امیدوار هستیم، اما در صورتی که این توافق‌نامه از دست برود فکر می‌کنم “ضربه مهلکی” به یمن وارد خواهد شد.

وی در ادامه گفت: مسئولان عالی‌رتبه ریاض براجرای توافق‌نامه یاد شده تاکید دارند.

در پنجم نوامبر گذشته دولت مستعفی یمن و شورای انتقالی جنوب (هیات سیاسی شامل تعدادی از استان‌های جنوب یمن) توافق‌نامه آشتی‌ای را با میانجیگری عربستان و مشارکت ائتلاف عربی به امضا رساندند.

این توافق‌نامه در ریاض با نظارت سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی و با حضور محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور، عبد ربه منصور هادی، رییس جمهور مستعفی یمن، محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و عیدروس الزبیدی، رییس شورای انتقالی جنوب به امضا رسید.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن