ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 115137
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۳۸
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
یک سیاستمدار یمنی خواستار اتحاد با انصارالله شد

یک سیاستمدار یمنی خواستار اتحاد با انصارالله شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، عضو پارلمان وابسته به دولت «عبد ربه منصور هادی» و عضو حزب «مؤتمر الحوار الوطنی» (کنگره گفت‌وگوی ملی) وابسته به جنبش جنوبی «الحراک» همبستگی با جنبش انصار الله یمن را خواستار شد. «علی حسین البجیری» در صفحه توئیتر خود، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، عضو پارلمان وابسته به دولت «عبد ربه منصور هادی» و عضو حزب «مؤتمر الحوار الوطنی» (کنگره گفت‌وگوی ملی) وابسته به جنبش جنوبی «الحراک» همبستگی با جنبش انصار الله یمن را خواستار شد.

«علی حسین البجیری» در صفحه توئیتر خود، «جنبش الحوثی» (انصارالله) را حامی میهن و وحدت آن توصیف کرد.

وی مذاکره دولت منصور هادی با انصار الله را خواستار شد و گفت: «باید این توافق حاصل شود که سلاح به سمت سینه‌های دشمنان میهنمان نشانه رود. کسانی که حقیقت آنها  برای ملت یمن روشن شده است».

البجیری که مقیم خارج یمن است، چند روز پیش هم مسئولان دولت منصور هادی را به باد انتقاد گرفت و سکوت آنها در برابر تحولات یمن را نشانه این دانست که آنها در برابر فروش سرزمینشان و حاکمیت آن بهایی دریافت کرده‌اند. وی گفت: «سکوت در برابر اوضاع فعلی یمن غیر قابل تحمل شده است».

وبگاه خبری الخبر الیمنی نوشت: «البجیری تنها مقام دولت منصور هادی نیست که منصفانه درباره جنبش الحوثی قضاوت می‌کند. دیگر مقامات سیاسی و نظامی این کشور هم بوده‌اند که با علنی شدن نقشه ائتلاف برای تجزیه یمن و نابودی آن به صنعا پیوسته و هم اکنون علیه ائتلاف مبارزه می‌کنند».

ائتلافی سعودی-غربی-صهیونیستی از مارس ۲۰۱۳ (فروردین ۱۳۹۴) جنگ علیه یمن را آغاز کرد تا به ادعای خود، ظرف مدت چند هفته این موضوع را فیصله دهد، اما  این جنگ تاکنون حاصلی جز به بار آمدن هزاران کشته و زخمی و نابودی بخش اعظم زیرساخت‌های یمن نداشته است.

اکنون پنج سال از جنگ یمن می‌گذرد و عربستان از حالت تهاجمی به حالت دفاعی تغییر موضع داده است و در آخرین اتفاق مهم، تأسیسات مهم نفتی سعودی هدف عملیات پهپادی یمن قرار گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن