ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11515
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :

امنیت و پیشرفت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار با خانواده دوتن از شهدای مدافع حرم، گفت: خون شهدا هرگز از بین نمی‌رود اگرچه رفتن آن‌ها خسارت بزرگی برای جامعه و خصوصاً خانواده‌ آن‌ها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار با خانواده دوتن از شهدای مدافع حرم، گفت: خون شهدا هرگز از بین نمی‌رود اگرچه رفتن آن‌ها خسارت بزرگی برای جامعه و خصوصاً خانواده‌ آن‌ها محسوب می‌شود.
وی افزود: همه آنچه که امروز مردم ایران و جمهوری اسلامی از اقتدار و امنیت و پیشرفت دارند همه نتیجه خون شهدای ما است.
آیت‌الله علما اظهار کرد: اگر ایثارگری و شهادت در کشور ایران نبود امروز ایران نمی‌توانست چنین مقتدرانه در برابر آمریکا و غرب بایستد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: خون شهدای حرم امروز باعث شده که نه تنها ایران بلکه چندین کشور از توطئه‌های بزرگ آمریکا و صهیونیست برای نابودی آن‌ها جلوگیری کند که قطعاً اجر عظیمی هم نزد خداوند خواهد داشت.
آیت‌الله علما افزود: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) حرکت کردند و در خارج از مرزهای ایران اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند.
امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: روایت داریم که گفته شده اگر دیدید دین‌تان در خطر قرار دارد مال، جان و آبروی خود را تقدیم کنید و اگر دیدید جانتان در خطر افتاد، مال‌تان را تقدیم کنید، از این روی شهدای مدافع حرم برای دفاع از دین همه چیز خود را تقدیدم کرده‌اند.
یادآور می‌شود، در دیدار صبح امروز با خانواده شهیدان اکبر نظری و حسین علیخانی سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص)، حجت‌الاسلام یوسفی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص)، علیرضا شهرستانی، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه حضور داشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن