ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 115166
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
السیسی: همواره به دنبال راه‌حل مسالمت‌آمیز برای مشکلات هستیم

السیسی: همواره به دنبال راه‌حل مسالمت‌آمیز برای مشکلات هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای‌نیوز، عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر در سخنانی درباره بحران‌های منطقه گفت این کشور همواره به دنبال ایجاد راه‌حل مسالمت‌آمیز برای مشکلات بوده است. السیسی تاکید کرد: «بحران یمن به مرور و با گذشت زمان در حال […]

عبدالفتاح السیسیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای‌نیوز، عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر در سخنانی درباره بحران‌های منطقه گفت این کشور همواره به دنبال ایجاد راه‌حل مسالمت‌آمیز برای مشکلات بوده است.

السیسی تاکید کرد: «بحران یمن به مرور و با گذشت زمان در حال شدن است. همچنین درباره فلسطین موضع ما در قبال راه حل دو دولت، شهرک‌سازی و حمایت از موضوع فلسطین ثابت بوده و تغییری نکرده است.»

السیسی با بیان این که مصر از ارتش ملی لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر حمایت کرده و اعلام کرد: «موضع ما درباره توافق ترکیه و دولت وفاق ملی لیبی کاملا واضح است. مصر به دنبال دستیابی به توافق با دوستان و همپیمانانمان خود در یونان در این باره است.»

بیشتر بخوانید: عبدالفتاح سیسی: منافع برخی کشور‌ها در بی ثباتی سوریه است

رئیس‌جمهور مصر گفت: «اوضاع لیبی و سودان برای مصر موضوع امنیت ملی به شمار می‌آید و میان مداخله و حمایت، تفاوت وجود دارد. مصر به هیچ کسی اجازه بی‌ثبات کردن لیبی و سودان را نمی‌دهد.»

عبدالفتاح السیسی همچنین گفت: «رویکرد مصر درباره آشتی با قطر تغییر نکرده و خواسته‌ها و مواضع ما همانند قبل است.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن