ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11524
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
پیروزی های اخیر سوریه به برکت استقامت مدافعان حرم بوده است

پیروزی های اخیر سوریه به برکت استقامت مدافعان حرم بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا حافظی در گفتگو با فرهنگ نگار با اشاره به تجزیه و تحلیل جنگ سوریه، اظهار داشت: جنگ سوریه را از دو نگاه می توان تجزیه و تحلیل کرد که نگاه اول بحث نظامی و سیاسی این کشور می […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا حافظی در گفتگو با فرهنگ نگار با اشاره به تجزیه و تحلیل جنگ سوریه، اظهار داشت: جنگ سوریه را از دو نگاه می توان تجزیه و تحلیل کرد که نگاه اول بحث نظامی و سیاسی این کشور می باشد.

وی ادامه داد: اگر به یاد بیاوریم سوریه در ابتدای جنگ به طور کامل از سلطه حکومت خود خارج شده بود و دشمن به طور کامل آن را اشغال کرده بود.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه داعش، جبهه النصره و آمریکایی ها در ابتدای جنگ سوریه را اشغال کرده بودند، گفت: در حال حاضر رفته‌رفته با پیروزی هایی که رزمندگان اسلام پیدا کرده اند جنگ به چند گوشه از سوریه و قسمت های مرزی کشیده شده است.

وی اضافه کرد: جنگ از مرکز سوریه به سمت مرزهای این کشور سوق پیدا کرده است و در حال حاضر امنیت در شهرهای مهم و مرکز سوریه برقرار و مردم در حال زندگی می باشند.

این رزمنده حاضر در جبهه های سوریه بیان داشت: دولت در بیشتر مناطق سوریه حاکمیت خود را به دست آورده  است و در حال فعالیت و حمایت از مردم و جبهه های خود علیه دشمنان می باشد.

وی با اشاره به برگشت استحکام حکومت سوریه نشانه پیروزی آن‌ها می باشد، گفت: با توجه به اینکه  کشورها ، سیاست‌ها و  قدرت‌های مختلفی در سوریه حضور دارند و در آنجا فعالیت می‌کنند ؛ مانند آمریکاها، ترک‌ها، اروپایی‌ها،روس‌ها و ائتلاف مسلمان‌ها؛ که همین مسئله باعث می‌شود تا حل‌وفصل موضوع سوریه به این زودی به نتیجه نرسد.

جانشین فرماندهی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم  ادامه داد: درکل تجزیه‌وتحلیل نظامی و سیاسی سوریه این را می رساند که پیروزی با ارتش، حکومت و جبهه  سوریه و همچنین ائتلافی که در حال کمک کردن به مردم و جنگ سوریه است، می باشد.

وی در ادامه به بخش دوم تجزیه و تحلیل خود از نگاه معنوی به مسئله سوریه اشاره کرد و گفت: نگاه معنوی در کلاس روزنامه های  و خبرگزاری های قرار ندارد چرا که خیلی ها این نوع تجزیه و تحلیل را قبول ندارند.

حافظی خاطرنشان شد: مطمئناً مردم عامه و کسانی که در آنجا حضور دارند و رفت و آمد می کنند و مردمی که اهل نماز و روزه هستند این نوع تجزیه و تحلیل را به طور کامل قبول دارند.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران سوریه را مرزهای انقلاب اسلامی خود می داند، بیان داشت: امروز مرز انقلاب اسلامی سوریه، عراق و یمن می باشد و هرچه انقلاب جلوتر می رود مرزها هم گسترش پیدا می کند و در آینده شاید در آفریقا این تحولات رخ بدهد همچنان که در حال رخ دادن می باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: با گسترش مرز های انقلاب اسلامی، دفاع از آن برای ما واجب و ضروری است و نباید بگوییم اینجا سوریه، عراق و… می باشد.

وی با اشاره به اینکه خداوند همیشه پشتیبان انقلاب بوده است، خاطرنشان شد: هرجایی که دفاعی از انقلاب اسلامی صورت می گیرد پیروزی برای مدافعان است و امروز هم در جنگ سوریه پیروزی حتماً با مدافعان و رزمندگان اسلام می باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن