ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 115313
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
بزرگداشت شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» در سمنان برگزار شد

بزرگداشت شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» در سمنان برگزار شد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، شامگاه گذشته در سمنان، دورهمی خانوادگی با عنوان «شبی با رفیق شهیدم» برای بزرگداشت شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» در سمنان برگزار شد. در این دورهمی خانوادگی که در آستانه شب یلدا در سمنان برگزار شد […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، شامگاه گذشته در سمنان، دورهمی خانوادگی با عنوان «شبی با رفیق شهیدم» برای بزرگداشت شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» در سمنان برگزار شد.

در این دورهمی خانوادگی که در آستانه شب یلدا در سمنان برگزار شد مهرداد پاکار مشاور عالی هیئت مذهبی کشور نیز حضور داشت.

مشاور عالی هیئت مذهبی کشور در این دورهمی خانوادگی «شبی با رفیق شهیدم» درباره ویژگی‌های بارز این شهید والامقام سخن گفت.

برگزاری سالگرد دو شهید تفحص و یک شهید مدافع حرم در گلزار شهدای تهرانمراسم بزرگداشت شهید”مهدی ایمانی” و 7 خادم شهید مدافع حرم در قم برگزار شد

مهرداد پاکار گفت: شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» با آگاهی و شناخت کافی از مبانی انقلاب اسلامی ایران قدم در راه پاسداری از آن گذاشت.

وی افزود: این شهید والامقام آگاهانه به دنبال شناخت مبانی انقلاب بود و تا آنجا پیش رفت که پاسداری از آن را رسالت خود دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم شهید دانشگر متولد سال 1372 بود که از سمنان برای دفاع از حرم آل الله (ع) به سوریه اعزام‌شده بود. از این شهید والامقام به‌عنوان الگوی جوان مؤمن انقلابی یاد می‌شود.

شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» بیستم خردادماه سال 95 در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن