ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 115315
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
عیادت اعضای بسیج دانشجویی از پدر شهید مدافع حرم یزد / وضعیت نامعلوم پدر شهید

عیادت اعضای بسیج دانشجویی از پدر شهید مدافع حرم یزد / وضعیت نامعلوم پدر شهید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، اعضای بسیج دانشجویی استان یزد از با حضور در منزل پدر شهید سید مهدی سادات از شهدای مدافعان حرم عیادت کردند. در این دیدار که همراه با عطر و یاد و خاطره شهید عارف همراه بود از پدر شهید مدافع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، اعضای بسیج دانشجویی استان یزد از با حضور در منزل پدر شهید سید مهدی سادات از شهدای مدافعان حرم عیادت کردند.

در این دیدار که همراه با عطر و یاد و خاطره شهید عارف همراه بود از پدر شهید مدافع حرم که در سال گذشته توسط یکی از همسایه‌ها مورد ضرب و شتم قرارگرفته بودند و تاکنون در کما هستند، عیادت شد.

باگذشت تقریباً یک سال از حادثه ضرب و شتم پدر شهید مدافع حرم تاکنون پرونده باز و در حال رسیدگی است و خانواده شهید درخواست پیگیری بیش‌تری در این رابطه دارند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که خانواده شهید مدافع حرم مهدی سادات اسفندماه سال گذشته به خیابان صابری نقل‌ِ‌مکان می‌کنند که یکی از همسایه‌ها به خاطر یک سری رفتار و مسائل خاص علاوه بر تهدید با پدر و برادر شهید درگیر می‌شوند و ضربه‌ای به سر پدر شهید وارد می‌کند که ایشان براثر همین ضربه به کما می‌روند و همچنان پس از یک سال بهبودی در وضعیت ایشان ایجاد نشده و سطح هوشیاری بسیار پایین است.

بسیج دانشجویی دانشگاه یزد ضمن تقدیر و تشکر از دادستان محترم یزد و رئیس محترم دادگستری استان یزد به خاطر پیگیری‌ها و اقدام‌های به‌عمل‌آمده در این رابطه از آن مرجع محترم قضایی این تقاضا را دارد که هرچه سریع‌تر به این پرونده رسیدگی شود و ضارب خانواده مظلوم شهید مدافع حرم به مجازات خود برسد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن