ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11533
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۵:۱۸
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
اولین سالگرد شهدای مدافع حرم قاضی خانی و نجفی برگزار شد

اولین سالگرد شهدای مدافع حرم قاضی خانی و نجفی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق،‌ مراسم نخستین سالگرد شهدای مدافع حرم “مهدی قاضیخانی” و “میثم نجفی” با حضور پرشور اقشار مختلف مردم خصوصاً جوانان و نوجوانان، با ظواهر گوناگون و با حضور مسئولان شهرستان و فرماندهی لشکر 27 حضرت رسول (ص) سردار اسد‌اللهی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق،‌ مراسم نخستین سالگرد شهدای مدافع حرم “مهدی قاضیخانی” و “میثم نجفی” با حضور پرشور اقشار مختلف مردم خصوصاً جوانان و نوجوانان، با ظواهر گوناگون و با حضور مسئولان شهرستان و فرماندهی لشکر 27 حضرت رسول (ص) سردار اسد‌اللهی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
 اولین سالگرد شهدای مدافع حرم قاضی خانی و نجفی برگزار شد در ادامه مراسم، حجت الاسلام والمسلمین ثمری، به ایراد سخن در باب جایگاه و ویژگیهای شهدا عموماً و شهدای مدافع حرم خصوصاً پرداخت. وی خاطرنشان کرد: همانطورکه در صدر اسلام مانند جنگ احد و … شهدا در جایگاه رفیعی قرار داشته و دارند، و شهدای کربلا در این 1400 ساله جایگاه ویژه تری دارند، شهدای مدافع حرم که در این شرایط خاص برای دفاع قدم برداشته اند ویژگی برتری نسبت به شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارند؛ چرا که اینان برای دفاع از حریم آل محمد (ص) قدم برداشتند.
 
وی خطاب به خانواده های شهدای مدافع حرم گفت: شما خانواده، همسر، دوستان و آشنایان شهید بدانید که به وعده خداوند متعال یک قطره از خون شهید از بین نمی رود؛ همانطورکه قطره ای از خون شهدای کربلا به هدر نرفته است و بیش از یک میلیون زائر هنوز اربعین نیامده به سمت کربلا راهی می شوند و در اربعین، اجتماع عظیم زائران از سراسر جهان در کربلا گرد هم میآیند و شما بدانید وعده ای که خداوند در قرآن داده نشان دهنده این است که خون شهید به هدر نمی رود؛ وی با اشاره به یکی از آیات سوره چهل و هفتم قرآن کریم افزود: دشمن شما را در چشم بر هم زدنی نابود می کند؛ لیکن برخی از شما را در این راه نگه می دارد تا امتحان آدمها مشخص شود. طفلی که شش ماه پس از شهادت پدرش به دنیا میآید، همسری که با از دست دادن سرپرست خانواده اش و والدینی که با از دست دادن فرزند خود قلب و دلشان متحول شده امتحان می شوند. شهدایی که امروز سالگردشان است با دادن خونشان امتحان شده اند.
 
اگر اینها نبودند باید دفاع از ناموسمان در پشت دروازه شهرها و بلکه داخل شهرها صورت می گرفت. همانطورکه داعشیها سه طایفه از زنان شیعه، مسیحی و ایزدی را زنده زنده در آتش سوزاندند و عده دیگری از زنها را به اسارت گرفته و فروختند.
 
وی در ادامه سخنان خود از مقام شامخ شهدای افغانی این خطه تجلیل به عمل آورد و گفت: سلام بر شهدای شیرمرد افغانی و درود خدا بر آنان باد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد صریح و شدید از مسئولان رسیدگی به وضعیت حقوقهای نجومی اظهار داشت: چرا دارید فرار می کنید؟ چرا پاسخی به مطالبات رهبری درباره رسیدگی به حقوقهای نجومی نمیدهید؟
 
وی افزود: امروزه برخی در این لباس مقدس (روحانیت) به مردم دروغ می گویند و با تأخیر انداختن در رسیدگی قاطعانه به مسأله پرونده حقوقهای نجومی مطالبات رهبری را لوث می کنند.
 
در پایان مراسم، لوح تقدیری توسط سردار اسد‌اللهی فرماندهی لشکر عملیاتی حضرت رسول (ص) به خانواده های معظم این شهدا تقدیم شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن