ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 115461
  • ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
دو کودک یمنی در بمباران ائتلاف سعودی کشته و زخمی شدند

دو کودک یمنی در بمباران ائتلاف سعودی کشته و زخمی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بر اثر بمباران شهرستان «المصلوب» در استان «جوف» (مرکز یمن)، دو کودک قربانی شدند که یکی از آنها شهید و دیگری مجروح شد. شبکه «المسیره» یمن  امروز سه‌شنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کرد، پنج […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بر اثر بمباران شهرستان «المصلوب» در استان «جوف» (مرکز یمن)، دو کودک قربانی شدند که یکی از آنها شهید و دیگری مجروح شد.

شبکه «المسیره» یمن  امروز سه‌شنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کرد، پنج سال است که تجاوز ائتلاف سعودی علیه مردم یمن  ادامه دارد اما با این حال، سازمان ملل و کشورهای جهان در برابر این تجاوزها سکوت اختیار کرده‌اند.

دیروز دوشنبه نیز ائتلاف سعودی توافق آتش‌بس در استان الحدیده در غرب یمن را چندین بار نقض و استان صعده در شمال این کشور را بمباران کرد (جزئیات بیشتر).

استان الحدیده مشمول توافق استکهلم سوئد است که بهمن ماه سال گذشته میان طرفین درگیر در یمن امضا شد. طبق این توافق،‌ قرار بود طرفین، نیروهای خود را از این استان و بنادر آن خارج کنند؛‌ با آنکه نیروهای وابسته به صنعاء از بخش‌هایی به طور یکجانبه عقب‌نشینی کردند اما طرف وابسته به ائتلاف سعودی، مواضع خود را ترک نکرد.

یمن در هفته جاری همچنین شاهد حمله به چند سازمان بین‌المللی کمک‌رسانی در یکی از استان‌های جنوبی بود که به دنبال این اقدام، سازمان‌های یادشده، فعالیت‌های خود را امروز به حالت تعلیق درآورده‌اند (جزئیات بیشتر).

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن