ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 115569
  • ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
استقامت خانواده‌های شهدای مدافع حرم مثال‌زدنی است

استقامت خانواده‌های شهدای مدافع حرم مثال‌زدنی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری بعد از ظهر امروز در  همایش مردمی مدافعان حرم زمینه‌ساز ظهور در ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و والدین شهدایی است که فرزندانشان در راه دفاع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری بعد از ظهر امروز در  همایش مردمی مدافعان حرم زمینه‌ساز ظهور در ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و والدین شهدایی است که فرزندانشان در راه دفاع از دین جان خود را فدا کردند.

وی افزود: والدین شهدا پدر و مادرانی هستند که تسلیم خدا شدند و توانستند فرزند خود را برای دفاع از دین به بارگاه ملکوتی آستان قدس زینبی روانه کنند.

امام جمعه ملایر با اشاره به داستان حضرت ابراهیم(ع) و حضرت اسماعیل(ع) خانواده‌های معظم شهدا را به مثابه ایشان دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا را نیز با قربانی کردن نفس خود از این امتحان بزرگ الهی با موفقیت بیرون آمدند.

وی با بیان اینکه همه ما باید نفس اسماعیلی خود را فدای عقل ابراهیمی کنیم تصریح کرد: همه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم تا شرمنده ابراهیم‌های زمان نشویم.

برقراری استقامت و بزرگواری خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم را مثال‌زدنی دانست و گفت: همه ما  در قبال خانواده‌های معظم شهدا مسئولیم و باید احترام ویژه‌ای برای این عزیزان قائل شویم.

فرماندار ویژه ملایر نیز با اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم بر ادامه راه و آرمان‌های شهدا تاکید کرد و گفت: هنوز نتوانستیم قطره‌ای از مجاهدت و تلاش و از خودگذشتگی شهدا را جبران کنیم.

قدرت‌الله ولدی با بیان اینکه امنیت آرامش امروز ما مرهون خانواده‌های مدافع حرم و دیگر شهدای انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: باید با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

در این همایش مردم ملایر میزبان پیکر پاک یک شهید گمنام بودند که به تازگی از منطقه شرق بصره تفحص شده است.

این شهید ۱۶ ساله از شهدای عملیات رمضان است که به معراج شهدا برمی‌گردد و پیکر پاکش به زودی همراه با دیگر شهدای تفحص شده تشییع خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن