ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 115600
  • ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار ابوالغیط با وزرای خارجه و دفاع عمان

دیدار ابوالغیط با وزرای خارجه و دفاع عمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب که به مسقط پایتخت عمان سفر کرده است با «یوسف بن علوی» وزیر خارجه این کشور دیدار کرد. ابوالغیط در این دیدار درباره خطرات «دخالت‌های غیرعربی» در منازعات لیبی و یمن هشدار داد. یک مسئول […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب که به مسقط پایتخت عمان سفر کرده است با «یوسف بن علوی» وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.

ابوالغیط در این دیدار درباره خطرات «دخالت‌های غیرعربی» در منازعات لیبی و یمن هشدار داد.

یک مسئول دبیرخانه اتحادیه عرب اعلام کرد که ابوالغیط در این دیدار به نظرات بن علوی درباره اوضاع لیبی و یمن گوش فرا داده و آن‌ها درباره راه‌حل‌های سیاسی در خصوص حل بحران‌های این دو کشور توافق کردند.

طبق گزارش وبگاه «الیوم‌السابع»، ابوالغیط در این دیدار همچنین به تشریح اوضاع اتحادیه عرب پرداخت و گفت که بحران‌های عربی در امکانات و فعالیت‌های این اتحادیه تأثیر گذاشته است و قطب‌بندی‌های کنونی مانع تحرکات آن شده است.

ابوالغیط همچنین برای سلطان قابوس بن سعید آرزوی شفای عاجل کرد و ایفای نقش موثر او در منطقه و درایت او در مدیریت امور داخلی و خارجی را ستود.

در این دیدار همچنین آخرین تحولات جهان عرب به ویژه بحران لیبی، یمن و سوریه و اوضاع لبنان و عراق بررسی شد.

ابوالغیط همچنین با «بدر بن سعود بن حارب البوسعیدی» وزیر دفاع عمان دیدار کرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن