ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 115685
  • ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۵:۴۸
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله: عربستان برای جبران خسارات اقتصادی‌اش در یمن به صلح تن دهد

انصارالله: عربستان برای جبران خسارات اقتصادی‌اش در یمن به صلح تن دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی اظهار کرد: عربستان به خاطر تبعات حملات نظامی که در یمن رهبری می‌کند از مشکلات اقتصادی رنج می‌برد. وی افزود: عربستان سعودی برای کاهش هزینه‌های اجباری جنگ که به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی اظهار کرد: عربستان به خاطر تبعات حملات نظامی که در یمن رهبری می‌کند از مشکلات اقتصادی رنج می‌برد.

وی افزود: عربستان سعودی برای کاهش هزینه‌های اجباری جنگ که به هم‌پیمانان متجاوز خود در یمن تحمیل می‌کند، باید صلح را بپذیرد.

این مقام یمنی در ادامه خاطرنشان کرد: تمام اقداماتی که عربستان برای کاهش مشکلات اقتصادی‌اش انجام داده تاکنون مؤثر نبوده و در آینده نیز راهگشا نخواهد بود.

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن وابسته به انصارالله پیشتر طرح صلحی را در زمینه توقف حملات پهپادی و موشکی به عربستان ارائه کرده بود.

این طرح پس از حملات ۱۴ سپتامبر به تاسیسات پالایشگاهی “خریص” در شرق عربستان و بزرگترین پالایشگاه جهان در “بقیق” در ۲۰۰ کیلومتری شمال خریص ارائه شد.

علی‌رغم اینکه طرح صلح المشاط مورد استقبال مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن قرار گرفت اما عربستان تا کنون هیچ پاسخ واضحی به این طرح نداده است و ائتلاف تحت امر آن نیز همچنان به عملیات‌های نظامی‌اش در یمن ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن