ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » یمن
  • شناسه : 115806
  • ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
انهدام یک فروند پهپاد جاسوسی سعودی در شمال یمن

انهدام یک فروند پهپاد جاسوسی سعودی در شمال یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سامانه دفاع هوایی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی روز دوشنبه یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را در صعده واقع در شمال یمن منهدم کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از وبگاه انصارالله، پدافند ارتش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سامانه دفاع هوایی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی روز دوشنبه یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را در صعده واقع در شمال یمن منهدم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از وبگاه انصارالله، پدافند ارتش یمن این پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را با «سلاحی مناسب» هدف قرار داد.

بر اساس این گزارش،‌ عملیات انهدام زمانی صورت گرفت که این پهپاد در حال انجام مأموریت جاسوسی بر فرار شهرستان «رازح» استان صعده بود.

منابع نظامی یمن می‌گویند که سامانه دفاع هوایی ارتش این کشور از ابتدای ماه دسامبر جاری، هفت فروند پهپاد جاسوسی را در مناطق مختلف این کشور هدف قرار داد. طی یک ماه اخیر، یک پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی در نجران، دو پهپاد در جازان و عسیر و یک پهپاد در جازان و یک پهیاد نیز در جازان منهدم شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن