ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 115855
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۹:۰۰
  • 286 بازدید
  • ارسال توسط :

قرارمون نبود؛ نماهنگ سید مسافر در وصف شهید ابوزینب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید محمدجعفر حسینی با نام جهادی ابوزینب از رزمندگان لشگر فاطمیون بود که هفته گذشته پس از تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت به مقام رفیع شهادت نائل آمد. به گفته فرمانده فاطمیون […]

شهید ابوزینببه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید محمدجعفر حسینی با نام جهادی ابوزینب از رزمندگان لشگر فاطمیون بود که هفته گذشته پس از تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

به گفته فرمانده فاطمیون در جریان فتح آخرین پایگاه داعش در شهر البوکمال، شهید ابوزینب همواره پیشگام بود، در یکی از محلات که به سد محکمی از داعش برخوردیم و درگیری شدت گرفت، ابوزینب بر اثر اصابت موشک شدیدا مجروح شد و در انتقال به بیمارستان مشخص شد حدود ۲۰۰ ترکش به بدنش اصابت کرده بود.

فردا چهارشنبه مصادف با ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س)، مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید دلیر لشگر فاطمیون در معراج شهدای تهران برگزار خواهد شد که به همین مناسبت نماهنگی با عنوان “قرارمون نبود” در وصف شهید ابوزینب منتشر شده است. در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن