ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 115861
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
اعلام زمان تشییع پیکر مطهر شهید محمدجعفر حسینی

اعلام زمان تشییع پیکر مطهر شهید محمدجعفر حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم وداع با پیکر مطهر فرمانده لشکر فاطمیون شهید «محمدجعفر حسینی»  چهارشنبه ۱۱ دی ساعت ۲۱:۳۰ در حسینیه معراج شهدای تهران برگزار می‌شود.  تشییع این شهید والامقام پنجشنبه ۱۲ دی ساعت ۱۰ صبح در مسجد […]

اعلام زمان تشییع پیکر مطهر شهید محمدجعفر حسینیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم وداع با پیکر مطهر فرمانده لشکر فاطمیون شهید «محمدجعفر حسینی»  چهارشنبه ۱۱ دی ساعت ۲۱:۳۰ در حسینیه معراج شهدای تهران برگزار می‌شود. 

تشییع این شهید والامقام پنجشنبه ۱۲ دی ساعت ۱۰ صبح در مسجد ارک به سمت معراج شهدا خواهد بود. 

«محمدجعفر حسینی» با نام جهادی «ابوزینب»، از رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون صبح شنبه (۷ دی) به همرزمان شهیدش پیوست.

او از فعالان عرصه جهادی و فرهنگی در حوزه مهاجران بود که با تشکیل ستاد ویژه خادمان در حماسه اربعین حسینی خدمت می‌کرد و با تشکیل هیئت شهدای گمنام افغانستانی و دوره‌های آموزشی ویژه مهاجران قدم‎های اثرگذاری را در جهت توانمندسازی دانشجویان و جوانان افغانستانی در ایران برداشت.

وی در سال ۹۶ بر اثر اصابت موشک به شدت مجروح شد و این سال‌ها را با درد و رنج ناشی از مجروحیت سپری کرد تا سرانجام در سن ۳۵ سالگی به شهادت رسید. از وی دو فرزند به یادگار مانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن