ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 115863
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :

مجموعه کتاب‌های "فرزندان روح الله" در قم رونمایی می‌شود

– اخبار استانها – زهره شریعتی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: مجموعه کتاب های فرزندان روح الله که درباره شهدای پاکستانی مدافع حرم است در رونمایی می شود. وی افزود: این مجموعه کتاب ها شامل کتاب عاشقان ایستاده می میرند، کتاب مسافر آگوست که توسط خانم نرگس میرفیضی نوشته […]

– اخبار استانها –

زهره شریعتی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: مجموعه کتاب های فرزندان روح الله که درباره شهدای پاکستانی مدافع حرم است در رونمایی می شود.

وی افزود: این مجموعه کتاب ها شامل کتاب عاشقان ایستاده می میرند، کتاب مسافر آگوست که توسط خانم نرگس میرفیضی نوشته شده و زندگی شهید حشمت علی شاه از شهدای زینبون را روایت می کند و کتاب نجمه پلاره از خانم زهرا آقازاده که به روایت زندگی شهید افتخار حسین می پردازد.

نویسنده کتاب “عاشقان ایستاده می میرند” ادامه داد: مجموعه کتاب های فرزندان روح الله به روایت زندگی شهدای تیپ زینبیون که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) با رشادت حضور پیدا کردند پرداخته است.

70 کتاب با موضوع دفاع مقدس در گلستان تألیف و رونمایی می‌شود«هفتاد و دومین غواص» از سوی انتشارات آستان قدس رونمایی می‌شودرونمایی از کتاب “آفاق فکرت در سپهر فطرت” با حضور ابراهیمی دینانی و داوری اردکانی

شریعتی خاطرنشان کرد: مراسم رونمایی این کتاب ها امروز با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و برخی از فعالان فرهنگی استان قم در طبقه نخست مجتمع ناشران برگزار می شود.

وی تصریح کرد:تاکنون 17 عنوان کتاب که 2 عنوان کتاب ترجمه و بقیه نیز تالیف است که موضوعات کتاب هایم زندگی شهدا است.

نویسنده کتاب “عاشقان ایستاده می میرند” خاطرنشان کرد: روایت زندگی شهدا دارای برکت بی نظیری است و برکت آن را به خوبی در زندگی ام مشاهده کردم و آرامش عجیبی برایم دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن