ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 11587
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۶:۴۶
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
مستند” پسرم” در استان البرز رونمایی شد

مستند” پسرم” در استان البرز رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «طنین شهر»،  مستند فاخر "پسرم" از سری فیلم های هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، برای نخستین بار در استان البرز رونمایی شد. این مستند ارزشی، زندگی شهید " رضا خاوری"،  یکی از شهدای مدافع حرم  تیپ فاطمیون […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «طنین شهر»،  مستند فاخر "پسرم" از سری فیلم های هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، برای نخستین بار در استان البرز رونمایی شد.

این مستند ارزشی، زندگی شهید " رضا خاوری"،  یکی از شهدای مدافع حرم  تیپ فاطمیون را از زبان مادرش روایت می کند.

مدت زمان این مستند 20 دقیقه بوده و طی آن حوادث مختلف دوران حیات این شهید بزرگوار،  از کودکی و زندگی در افغانستان تا مهاجرت به ایران و در نهایت شهادت  در سوریه، بازگو می شود.

گفتنی است؛ مستند تاثیرگذار "پسرم" با حضور خانواده شهید "مهدی قاسمی" از فرماندهان تیپ فاطمیون،  اعضا ستاد اجرایی جشنواره فیلم عمار البرز و جمعی از اهالی روستای سعیدآباد ساوجبلاغ در منزل شهید "جواد محمدی"  اکران شد.

علاقمندان به اکران مردمی  این اثر(به صورت رایگان) می توانند با مراجعه حضوری  به" خانه فیلم عمار البرز" و یا از طریق تماس با شماره تلفن 09355643345 مستند"پسرم" را دریافت کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن