ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 115903
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :

قم| نویسندگان رسالت مهمی در ترویج فرهنگ شهادت در جامعه دارند

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سردار میثمی فرمانده لشکر زینبیون در مراسم رونمایی از  مجموعه کتاب های فرزندان روح الله که در مجتمع ناشران استان برگزار شد،اظهار داشت: هرچه داریم از حضرت زینب(س) است و این بانوی پاکدامن واقعه کربلا را […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سردار میثمی فرمانده لشکر زینبیون در مراسم رونمایی از  مجموعه کتاب های فرزندان روح الله که در مجتمع ناشران استان برگزار شد،اظهار داشت: هرچه داریم از حضرت زینب(س) است و این بانوی پاکدامن واقعه کربلا را به خوبی احیا کرد.

وی افزود: هنگامی که حرم حضرت زینب(س) توسط داعش مورد محاصره قرار گرفت شیعیان از نقاط مختلف عالم با همه سختی و مشکلات خود را به این حرم رساندند تا در دامن مکتب اهل بیت(ع) قرار بگیرند.

فرمانده لشکر زینبیون تصریح کرد: امروز به برکت حضرت زینب(س) ارتش مقاوم شیعی به نام لشکر فاطمیون، زینبیون، حیدریون و حشدالشعبی شکل گرفت و در دفاع از حرم اهل بیت(ع) حضور پیدا کردند.

عضو جامعه مدرسین: انقلاب اسلامی حقیقت شهادت را زنده کرد‌فرهنگ ایثار و شهادت انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان مصون نگه می‌دارد

سردار میثمی با تاکید بر اینکه این لشکرها و ارتش مقاوم به برکت وجود نازنین حضرت  زینب(س) شکل گرفت،تصریح کرد: خداوند برای ما منت گذاشت که در طلایی ترین زمان ممکن توفیق حیات داریم، این حضور نه برای قبل ما تکرار و نه برای بعد ما تکرار می شود و توفیق حضور در حکومت شیعی تحت زعامت ولی امر امام مسلمین رهبر عالی قدر جهان برای ما ایجاد شد.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه ایران اسلامی در منطقه گفت: آمریکا با همه قدرت و ابهت در برابر ملت ایران زانو زده است که این موضوع به خاطر عظمت و قدرت جمهوری اسلامی و ارتش مقاومت است.

فرمانده لشکر زینبیون تصریح کرد: امروز بهترین فرصتی که در اختیار ما است و باید به نحو احسن از آن استفاده کنیم و جهادی که امروز برای همه ما واجب است جهاد در فضای مجازی است.

سردار میثمی با تاکید بر اینکه باید فضای مجازی را به فضای معنوی تبدیل کنیم، بیان کرد:  ترویج فضای فرهنگ و شهادت وظیفه ذاتی و شرعی همه نویسندگان و پژوهشگران و دست به قلمان است.

وی گفت: باید بیشتر از دشمن به کارهای مان عمق بدهیم و باید بپذیریم علی رغم ذخیره الهی که در اختیار داریم کارهای مان سطحی نگری است و باید به این کارها عمق بدهیم.

فرمانده لشکر زینبیون تصریح کرد: بیش از 2 هزار مدرسه دینی توسط طالبان در افغانستان ایجاد شد و روی فکر کودکان و نوجوانان کار کرده و افکار وهابی و ضد شیعی ترویج کردند وهنگامی که به سن جوانی رسیدند آنها را علیه هموطنان خود تحریک کرده و دست به کشتار ملت بی گناه افغانستانی زدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن