ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 116024
  • ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع پیکر شهیدان حسینی و براتعلی

تشییع پیکر شهیدان حسینی و براتعلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جماران؛ آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهیدان جانباز محمدجعفر حسینی (ابوزینب) از فرماندهان لشکر فاطمیون و غلامحسین براتعلی از مقابل مسجد ارک با حضور گسترده و پرشور مردم شهید پرور و ولایت مدار تهران برگزار شد. بعد از این مراسم پرشکوه پیکر مطهر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جماران؛ آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهیدان جانباز محمدجعفر حسینی (ابوزینب) از فرماندهان لشکر فاطمیون و غلامحسین براتعلی از مقابل مسجد ارک با حضور گسترده و پرشور مردم شهید پرور و ولایت مدار تهران برگزار شد.

بعد از این مراسم پرشکوه پیکر مطهر جانباز شهید محمدجعفر حسینی مجدد در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تشییع و در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

همچنین پیکر مطهر جانباز شهید غلام‌حسین براتعلی قرار است روز  شنبه ۱۴ دی‌ماه از مقابل آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) واقع در خیابان شهید باهنر، خیابان آقایی تشییع و در قطعه ۲۵ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شود.

 

شهید مدافع حرم "محمدجعفر حسینی" با نام جهادی ابوزینب، سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. شهید حسینی نخستین بار  قبل از شکل‌گیری لشکر فاطمیون با نیروهای ایرانی برای دفاع و پاسداری از حریم اهل‌بیت(ع) به سوریه رفت، بعد از تشکیل لشکر فاطمیون به همت ابوحامد عضو این لشکر شد و از همرزمان شهید مصطفی صدرزاده، ابوحامد، حجت و دیگر فرماندهان شهید بود. ابوزینب در سال ۱۳۹۶ در البوکمال سوریه بر اثر اصابت موشک به شدت مجروح شد و ادامه فعالیت و نبرد خود را در جبهه فرهنگی برای دفاع از اسلام و انقلاب شروع کرد.

شهید حسینی از فعالان عرصه جهادی و فرهنگی در حوزه مهاجران بود که با تشکیل ستاد ویژه خادمین در حماسه اربعین حسینی خدمت می‌کرد و با تشکیل هیئت شهدای گمنام افغانستانی و دوره‌های آموزشی ویژه مهاجران قدم‌های اثرگذاری را در جهت توانمندسازی دانشجویان و جوانان افغانستانی در ایران برداشت.

شهید مدافع حرم محمدجعفر حسینی که دهها  ترکش را با خود به یادگار آورده بود، پس از دو سال‌ تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت سرانجام در سن ۳۵ سالگی  با گذشتن از همسر و ۲ فرزندش دعوت حق را لبیک و به آسمان پرواز کرد.

156863743

شهید "غلام‌حسین براتعلی" سال ۱۳۴۲ به دنیا آمد، در همان دوران کودکی پدر خود را از دست داد و در دامن مادرش پرورش یافت و دیپلم رشته‌ فنی خود را گرفت. شهید براتعلی با شروع جنگ تحمیلی برای پاسداری از انقلاب اسلامی و مقابله با دشمن بعثی راهی مناطق نبرد شد و سال ۱۳۶۲ در منطقه کردستان از ناحیه گردن مجروح شد و به جمع دلاور مردان مقاوم جانباز نخاعی پیوست. شهید بعد از دوران جنگ تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته فلسفه ادامه داد، این جانباز شهید باتوجه به شدت مجروحیت دست از فعالیت نکشید و در جبهه‌های نبرد فرهنگی و اقتصادی حضور یافت. شهید براتعلی یکی از کارآفرین‌های کشور بود.

156863745

حجم ویدیو: 2.64M | مدت زمان ویدیو: 00:01:45 دانلود ویدیو انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن